kokosyklus Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jenta vår kom på mandag etter en laang fødsel. Startet på søndag ettermiddag og ferdig mandag formiddag. Allikevel sitter jeg igjen med en fantastisk følelse av kontroll og kan aboslutt gjøre det igjen! Synes ikke det var ille å føde overhodet. Nå er vi hjemme etter en fin tid på Ullevål Hotell! Ta med dere bleier og vaskekluter. Vi brukte opp lageret med vaskekluter første natta. Snuppa kvittet seg med all beket på en natt! He he, ble vanvittig mye vasking og bleier:) Da er vel min tid her inne over. Det er så urtrolig deilig å kunne bøye seg igjen. Har ennå episoder hvor jeg føler meg fortapt og lar ting ligge hvis jeg mister de på gulvet. Så kommer jeg på at det bare er å plukke det opp igjen:) Lykke til alle sammen!
Labambie Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så masse kokos!!! Ser vi deg igjen på DiB?
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye kokosyklus!!!
Kakebakesøte Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye med jenta di. Er ikke så langt etter deg i løypa! Kos dere videre med vidunderet!
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer kokosyklus! Jeg sitter her like stor enda jeg... Da fødte vi ikke på samme dag alikevel ) Tusen takk for tips, og lykke til videre! Klem klem!
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så mye!! Høres herlig ut å kunne bøye seg igjen ja! ;-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer så masse!! Kommer snart etter inn på DIB jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå