Gå til innhold

Lara28 {m/guttekid i 3.pp}

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke klart å lage deg profil her ennå??? Må være den evinnelige ammetåka... Du er unnskyldt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehehe.....

Endra forresten nick i sta, så litt fiffig at du har catcha meg på andre forum ;)

Og nei, hakke profil vøttt. Det er for pyser. (?)

Skrevet

Ja, jeg er skikkelig pysete. Derfor jeg har laget meg profil nemlig. Ser jo i grunn hvor pysete jeg er som står og gjemmer meg bak treet :)

3pp??? Her går det fort i svingene skjønner jeg... Eller?!?! Syns du nettopp var kommet i 2 pp jeg...

Går tiden fort eller er det jeg som er blitt gammel?!? :)

Skrevet

Det er du som har blitt gammal! Hehe;) Fikk menstruasjon (GUUUD å jeg hater det ordet;), så da var det over i ny pp.

Ser du har fikset på nicket ditt.Stjerne og greier. Ikke verst;) Like it!

Men, hvor så du nicket mitt da? Trodde ikke jeg hadde postet/svart på så mange innlegg i dag

Og en annen ting; hvordan går det med det der sykehus-greiene da? Skulle ikke du få no behandlingsgreier?

Skrevet

Du hadde jo klart å klemme ut et innlegg på skravle på dib...

Jupp, måtte ha stjerne nå! Nye tider vettu... Her proppes man med hormoner og går rundt i sin egne lille måneverden...

Så får vi se om gubben leverer topptrente svømmere i koppen over helga. Har tatt en alvorsprat med de bortskjemte dritteggene om at de bør ta i mot besøk denne måneden!

Skrevet

jøss, så de skal putte spermen inn i deg når egget slippes? Er det det som kalles insaminering eller no? ;) Da er du jo så godt som pregnant da jo! Eller er det kun for å¨se om det faktisk ER liv i svømmerne hans? ;)

Skrevet

Nei, de er sjekket og i toppform!

Nå har vi bare gått over til det de gjør i avl.. nemlig inseminering. Så her er det null kos og kun business fortiden... Hehe, nei da :)

Skrevet

Når skjer hva? Når skal du i gang med ting og tang?

Skrevet

UL på mandag og så regner jeg vel med det blir AIH tirsdag og onsdag mest sannsynlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...