Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gjennom postbanken, der har de noe som heter "barnas trygghetskonto". Der blir barnetrygden satt inn fra NAV hver mnd. og vi har gratis forsikring på begge barna. Pengene kan du overføre på konto når du vil...
fox`y Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 ACE pluss barneforsikring på begge mine gutter:)
Hello Kitty Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Vi har i Storebrand. De er de eneste som har en uføredekning som gir barnet en livsvarig utbetaling hvis barnet blir utfør. Fikk i dag informasjon om den nye barneforsikringen deres også - barnas superforsikring. Her får du også behandling gjennom en helseforsikring hvis barnet blir sykt. Tror dette er den beste barneforrsikringen som nå finnes, men koster også noe mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå