¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 I håp om at jeg snarn kommer tilbake! Var på ul i dag og det var ikke noe hjerte som banket for meg der. Jeg skulle til på min 10 uke, men slik skulle det ikke gå! Legen regnet med at fosteret allerede hadde dødd i uke 6 eller 7. Er glad ingen kan se hvordan jeg ser ut (rød sprengte øyne og nese) men må jo bare ta tiden med hjelp! Hjelper veldig å ha min skjønne datter Emilie ved min side. Men klarer ikke helt å slippe tanken at jeg ikke får bære dette fosteret frem! Var på ul for tre uker pga brun utflod, da så de heller ikke noe hjerte men mente det var for tidlig. Dagen etter fikk jeg svar i fra legesenteret om at hcg var steget med det dobbelte så de gratulerte meg og sa jeg var gravid! Fremdeles hadde jeg ikke fått ømme bryster, så prøvde å ikke sleppe meg helt løs. Men som mange sikkert vet, er ikke det lett når det er så veldig ønsket! Til mandag skal jeg ha utskapning da jeg ikke orker tanken på å ha et dødt vesen inni meg! Orker ikke å gå til det selv kommer ut,som hun mente det ville gjøre! Til dere andre vil jeg bare ønske lykke til, og håper dere er heldigere enn det jeg var! Dette er min 2 spontan abort og håper jeg slipper flere!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Huff, det var leit å høre Ønsker dge lykke til neste gang og håper dere vil få en liten en til. Kan jeg spørre om lengden på fosteret tilsvarte 6-7uker? Legen min sa han trodde han så hjertet i dag, men det var utvendig ul, så det var så dårlig.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Så synd at det endte sånn denne gangen. Jeg har opplevd det selv, og føler veldig med deg nå. Selv om det kanskje ikke er lett å tenke på det ennå så håper jeg at dere snart får en ny spire, og at du kommer tilbake inn hit.
Miss Misantrop Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Saa trist. Ja du har virkelig faatt din del av MA monsteret...
raffen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hei ikke en god morgning med blod og det som hører til...var i 5+2 og forrige sa var i desember noen dager lengre da.. Det er så utrolig kjedelig når det ikke går.. 1,5 time på venteværelse kunne jeg gått klart meg uten, Forige gang bødde jeg i 10 dager etterpå ..nå lurer jeg jammen på om jeg begynner å gå tom her...kan det være så stor forskjell da? Tenkte litt på det du sa om at du ikke hadde vært øm i brystene, det var jeg heller ikke denne gangen....mens forrige gang kjente jeg det skikkelig...men 10 uker da du var jo ...ja skjønner deg veldig godt tror hun legen jeg var hos skrev at jeg skulle ha ultralyd i uke 6 neste gang ...for det må vi jo se frem til, men vi må få lov til å komme gjennom disse ukene først...på vår egen måte
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 takker for oppmerksomheten! Jeg får komme sterkere tilbake! Håper jeg! Raffen, hvor langt er du på vei nå? ventet du lenge etter utsrapningen med å prøve igjen? jeg vil med en gang jeg, og legen sa at det gjore ikke noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå