Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan greier dere det??? Jeg kan jo nærmest flette en flette der nede nå og det er IKKE et vakkert syn.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 stå med ett bein oppå doskåla eller noe og legg f.eks et speil under,ta saksa og ta tak i en lugg og klipp det du greier, når det er kort nok så prøv barber i dusjen med høvel,kan jo ta en krakk eller en stol inni der og løft opp beinet...funker for meg
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 hehe.. ja åssen klarer man det? Jeg sliter rimelig. så om ikke gubben hjelper meg. ser det ut som en skabbrev tror jeg, når jeg først setter i gang:)
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Mannen min trår til når det trengs. Får ikke gjort det skikkelig selv nei....
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Sist satte sambo seg ned på gulvet og gjorde alt sammen for meg. Det var 14 dager siden eller noe sant- så tenkte ikke gjøre det mer nå. Uke 38...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Får det ikke til uten å skjære meg.... Mannen vil ikke hjelpe til.. Han er vel redd for å skade meg, 3 uker og to dager igjen, dette er siste gangen før h*n kommer!!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 hallo jeg setter ene beinet på vasken foran speilet,og da ser jeg mjøsa uten å kutte meg opp.
grivid m/nr.2 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Mannen får hjelpe til her.... Klarer ikke alene nei...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Men må dere se på det dere gjør da? Jeg bare føler meg frem, jeg... Står i dusjen... Er i uke 39, men vi rekker jo frem med hendene..Eller? He he...Helt uproblematisk synes jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå