Gå til innhold

Et spørsmål ang barbering nedentil....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan greier dere det??? Jeg kan jo nærmest flette en flette der nede nå og det er IKKE et vakkert syn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stå med ett bein oppå doskåla eller noe og legg f.eks et speil under,ta saksa og ta tak i en lugg og klipp det du greier, når det er kort nok så prøv barber i dusjen med høvel,kan jo ta en krakk eller en stol inni der og løft opp beinet...funker for meg

Skrevet

hehe.. ja åssen klarer man det? Jeg sliter rimelig. så om ikke gubben hjelper meg. ser det ut som en skabbrev tror jeg, når jeg først setter i gang:)

Skrevet

Mannen min trår til når det trengs. Får ikke gjort det skikkelig selv nei....

Skrevet

Sist satte sambo seg ned på gulvet og gjorde alt sammen for meg. Det var 14 dager siden eller noe sant- så tenkte ikke gjøre det mer nå. Uke 38...

Skrevet

Får det ikke til uten å skjære meg.... Mannen vil ikke hjelpe til.. :) Han er vel redd for å skade meg, 3 uker og to dager igjen, dette er siste gangen før h*n kommer!!! :)

Skrevet

hallo jeg setter ene beinet på vasken foran speilet,og da ser jeg mjøsa uten å kutte meg opp.

Skrevet

Mannen får hjelpe til her.... Klarer ikke alene nei...

Skrevet

Men må dere se på det dere gjør da? Jeg bare føler meg frem, jeg... Står i dusjen... Er i uke 39, men vi rekker jo frem med hendene..Eller? He he...Helt uproblematisk synes jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...