Gå til innhold

Udelikat hemorroidespørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste døgnet har det "eksplodert" baki der med hemorroider, verking og smerter. Tror babyen har søkket betydelig ned siste døgnet, for jeg kjenner skikkelig nedpress ellers også.

Men det verker no så innmari bak, og lekker, og blør....uten at jeg har hatt hard mage eller noe sånt.

Kan jeg dytte dem opp igjen, er de i klem? Kjennes så innmari betent og vondt ut...men jeg kan jo ikke sitte en gang!

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk is til å kjøle ned

prøv å dytte det meste inn igjen, de blir mindre da. Pass på at du ikke rifter noe!

det finnes salver og stikkpiller å få kjøpt, noe reseptfritt og noe på resept. Aloe vera gel skal visst også være nyttig.

lykke til og god bedring!

Skrevet

Da blir det operasjon dytt....herlig! Uææææ

Tusen takk!

Skrevet

Huff, dette er ikke noe godt, det har jeg erfaring med......

Jeg er også veldig plaget. Har en periode klart å trykke de inn igjen men for en uke siden eksploderte det der bak. Kom ut tre stk som var skikkelig vonde. Har brukt stikkpiller men det er jo for innvendig hemorider. Klarte ikke å trykke disse inn så da jeg var hos legen på tirsdag sa hun at jeg skulle smøre masse med salve ( jeg bruker sheriproct) ca 4-5 ganger om dagen. Jeg blødde også fra disse. Natt til onsdag sprakk den ene og det var bare helt for J.......

Blødde mer enn menstruasjon. Det bare rant og rant, lå i senga hele dagen. Smører masse og i dag er de mye bedre. var også hos legen i dag og hun sa at jeg ikke skulle prøve å dytte de inn igjen, det er de for store til.de blør fortsatt litt men er ikke så ømme som de var. Har helt panikk for fødsel nå med disse der bak men legen sa de kunne smøre på bedøvelse inne på føden men hun mente det var nok det siste jeg tenkte på når det var i gang :-D

Så mitt tips er " kjøp salve " Du skal ikke ha det vondt.

Fikk også et tips om å sitte i en balje med så varmt vann som du

klarer med grønnsåpe i. Eller kjøle ned med isbiter.

Lykke til...........

Skrevet

Må bare innrømme at jeg også gruer for fødsel med denne smerten der bak, og legen din har ikke rett i at det er det siste man tenker på! Gjorde nemlig fryktelig vondt, noe av det vondeste ved fødselen, sist jeg fødte!

Men tusen takk for råd, har kjøpt både anti-hemorroide og bedøvende krem som jeg skal smøre på i rikt monn.

Uff, hva en skal slite med sånn på slutten! Ikke rart en er veldig innstilt på å få småtten uuuut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...