Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Gutten min på 6 mnd kaster opp maten iallfall en gang om dagen. Det kan skje mens han spiser eller opptil 1 time etter. Han spiser lite nok som det er, og situasjonen blir jo ikke bedre av dette. Gjort det siden nyttår. Jeg har prøvd å bytte mme, og varierer hvilke grøt-typer og middagsglass jeg gir. RÅD? PLEASE! Er så nedfor nå
selma07 og engel Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Dersom han bærsjer, så er han ikke forstoppet. Jenta mi gjor det samme en ganske lang periode. Mest sansynlig så er det mye mat igjen i magen, det bare ser så mye ut når det kommer opp igjen! Mitt eneste råd er å ta kontakt med lege dersom du er veldig bekymret!! Mest sansynlig ikke farlig!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Okey, ja det ser ut som absolut alt kommer opp igjen. Så noen ganger begynner jeg på`n igjen med måltidet. Han har avføring 1-3 ganger daglig, så problemet ligger ikke der heller.. Nevnte det for hs ved siste kontroll, men hun sa liksom ikke noe spesielt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå