Gå til innhold

En tråd for små luringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker hus i dag, og med vaskebøtta på slep (er jo redd for at lillemor skal finne på å stikke hodet nedi og drunke) så det blir mye frem og tilbake, jeg glemmer jo kluter og sånn overalt pga den bøtta. Hver gang jeg er inne på soverommet så ser jeg at den ene nattbordlampen er på. Hver gang tenker jeg at nå har jeg blitt gæærn, jeg har da slått av lyset...men slår det av igjen. Så etter kanskje 4 ganger fersker jeg Mia i det hun heiser seg opp, finner bryteren og slår på lyset. Hun ser at jeg sniker på henne, og fniser fornøyd mens hun krabber i hundre en annen vei. Ikke ante jeg at hun var en sånn utspekulert liten luring :-)

Hadde vært moro med flere artige hverdagsglimt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, synes jeg ser den lille luringen!

Min lilleM har funnet ut at han er alt-etende. Og da snakker jeg ikke bare om mat. Men om ved, kull, støv, blader, snø og andre morsomme ting som han finner rundt omkring i huset og utenfor (ja, jeg har desverre litt støv hjemme..).

Har lurt litt på hvorfor han har vært så ivrig etter å romstere inne på rommet til storeM hver eneste dag, og for leden fant jeg ut hvorfor. Etter et par minutters romstering, hørte jeg et lite dunk, og så ble det mistenkelig stille. Så jeg tok turen inn på rommet hennes, og fant lilleM smilende og sittende ved siden av søppelbøtten hennes - sugende på et gammelt appelsinskall! Jammmi!!

Så nå skal jeg sette ham på ny diett: barkesuppe, støvspaghetti og muggen-appelsinskall-marmelade.. ;o)

Skrevet

hehe synes jeg ser henne slå på lyset og så snike seg avgårde for å sjekke reaksjonen din hehe

Her så blir det som regel veldig stille når hun finner en hybeldinosaur eller liknende.

men måtte le her om dagen da jeg syntes det ble litt vel stille inni stua. Tuslet inn og så henne sto ved bordet og spiste på mobilen min som hun vet hun ikke får lov til å ta. Hun skvatt så innmari når hun så meg at hun ramla rett på rompa hehe. Så helt tydelig at hun visste det var ulovlig ja

Og når hun krabber forbi noe ulovlig så stopper hun opp, ser seg rundt og om hun tror ingen ser henne så prøver hun seg hehe. Og om hun blir tatt på fersken så blir hun bare såååå sint hehe morsomt!

Skrevet

Hmm ja jeg kjenner meg så godt igjen. Her går det i å putte små singel steiner og ved i munnen. Så vi har hatt et par runder med å få det ut av munnen igjen for det smaker merkelig nok fryktelig godt. Foreløpig har hun holdt seg unna cd plater, aviser ,skuffer med mer. Men jeg venter på at hun skal oppdage at de er morsomme og begynne og tømme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...