kei80 Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg fått mitt største symptom:)brystene sprenger!!har foreløpig bare vært slappere og trøtt men noen små murringer..Nå ble jeg vel opptimistisk her!! Vil ønske alle gojentene God helg!!
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei du. =) Var vel vi som hadde EL på ca samme dag, og da hvis det ca tar 8 dager før egget fester seg, så er det vel rundt forbi i dag at vi kan kjenne slie tegn. Jeg kjente et par ganger i dag at det gjorde litt vondt i puppen... (og klør litt) Håpe håpe, for oss begge.
kei80 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja det stemmer! tTar fra 5-8 dager før det fester seg,så kan stemme bra det:) Alt er bra tegn nå!! Når skal du teste? Krysser og krysser for oss nå!!
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Har to cb-tester som ligger på badet og "brenner". Men.................jeg får ikke lov å teste før søndagen (tror jeg )av meg selv. Har drevet å tissa en dullion ganger, i hvertfall når jeg er på jobb, men i dag har det ikke vært så mye. Men må noen ganger opp å tisse på natta, eller så er jeg mørke gul i øya når jeg våkner...
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 ......så forresten at var fra øvre romerike. Er vel "nesten" i de traktene jeg bor også.... (ha ha ha ha) Bor i ingenmannsland
kei80 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Du også ja en fordel for oss er at barna våre for oppleve natur da legg meg gjerne til msn din hvis du føler for det.Men du? kan vi teste så tillig som til søndag med CB dig? (har den med 4 dager før ikm)
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 MSN tror jeg ikke jeg har lengre (er intet data-nerd, og fårstår litt lite til tider. Trodde den var lagt nd jeg) Har ikke dig, men sånn vanlig Hmmmmmmmm....... søndag er det den 10, og ca ikm den 14, det burde jo nesten kansje gå (hvis kroppene våre er slik at de beg å produsere hcg "tidlig", el vanlig tid....
kei80 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 WLM er vel nye betegnelsen av MSN(er ikke noe datanerd selv eller så er ikke så oppdater på alle forkortelser Burde være ok å teste seg da ja..Men har alltid hatt sent utslag på gravidtester,er vel fordi kroppen her bruker lengere tid å produsere hcg..Men får se hva det blir til,hehe! Lyst til å vente lengst mulig,får se
kei80 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. februar 2008 Hadde vært spenndene å høre åssen det gikk med deg hvertfall :)spent!
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 hah........ da har jeg msn (el hva det nå heter) igjen =) Jeg har da ingen erfaring med kroppen Tror det blir vanskelig å vente til søndag også... ha ha..... Men...............det bare MÅ jeg. Skal ut å se på brudekjole med mamma i morgen, og har ikke tenkt å kjøpe en med mulighet for mage, så håper jo på utsetting av bryllupet.
kei80 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. februar 2008 Å! du skal gifte deg?? så moro!!planen var til sommern eller?
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 September har vi bestilt kirke. Han ville på vinteren og jeg på sommeren, så da møttes vi på halvveien. Hvis det klaffer nå, blir detnok lite elgjat på meg ja, men det er det verdt... =) Selvf skal jeg holde deg oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå