Gå til innhold

TFK joggster twist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer? Jeg har veldig lyst på å kjøpe en slik. noen som har noen ide om den er lett å få tak i brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det går an å få tak i brukt på finn feks. Ser de ligger bra i pris, selv om de er brukt.

Har en TFK til poden på 2 år, vi kjøpte den da han var 1,5 år. Da ble den andre 3-hjulingen vår for liten;) Men det er ikke noe problem å bruke tfk vogna ut vognperioden ihvertfall:) Stor og bred sportsvogn, kjempegod å lett å trille. Stødig 3 hjuling synes jeg. Poden er kjempeglad i vognen sin, han vil heller sove dupp i vogna enn i senga si:D Vi bruker den også som sovevogn i barnehagen. Jeg synes det kan være litt vanskelig å komme til handlekurven bakfra når det er liggestilling på ryggen, men en kommer fint til fra sidene.

Jeg synes det er bra med regulerbart fortbrett, noe oth og ew ikke har.

Har ingen problemer med å anbefale denne vogna. Superfornøyd:) Vi har det blanke regntrekket samt fleeceposen til:) Kjøpte vår via nederland, babyjungle.

Skrevet

Babyjungle får ikke lov til å selge TFK til Norge lenger, så de har sluttet å selge de overhodet. Kjipt gjort av TFK synes jeg. Vurderte nesten å boikotte TFK etter det, men så var det liksom den vogna vi likte aller best, så vi kjøpte den på salg på Barnas Hus for litt siden. 1000kr avslag hjalp da litt! Gleder meg stort til å ta den i bruk :)

Skrevet

Fant bare en brukt på finn i dag og den var knallrosa.. Ikke helt det vi ville ha hehe. Bare ikke knall kjønnfarge så er det ok.. Ellers er det endel nye, som er dyrere enn det tilbudet jeg fikk fra barnas hus i stad

Skrevet

Kjempegod vogn. Kjøpte den til 2-åringen min for 1 år siden. Nå skal jeg kjøpe hardbag slik at jeg kan bruke den til nr 2 som kommer til sommeren. Gleder meg.

Skrevet

Jeg har ikke tatt min i bruk enda, så jeg skal være forsiktig med og anbefale.

Men jeg kjøpte ho baby jugle nå før jul....

Når fikk de nye regler da??

Skrevet

Jeg har fått babyen min og er i full gang med trilleturer i TFK vogna. Den er utrolig super altså. Selges jo stadig noen brukt, men jeg tror ikke det er så mye å spare på det i forhold til å bestille ny fra utlandet. Men finn.no er vel en yndet plass for kjøp og salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...