Gå til innhold

Teit men sant... Vi gravide er rare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gravide er egentlig litt rare.

Vi går med ryggvondt, bekkenløsning, halsbrann, vi hovner opp, vi kaster opp, legger på oss masse som vi vet blir vanskelig å få bort senere, vi fiser værre enn et gassverk, har hormonsvingninger som ikke ligner grisen og vi går som en blanding av en pingvin og en ku.

Og det rare???

Det er jo at vi er overlykkelige for å ha det sånn.

Skulle ikke ha byttet det ut for alt i verden....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha:-) Det er så sant! Men det er det mest fantastiske jeg noen gang har gjort i livet mitt!

Skrevet

Hehe, dette var et morsomt innlegg Christoffer i magen.

Og det værste er jat det er jo sant. Alt dette går vi igjennom og synes det er helt ok fordi vi gleder oss sånn til lille nurket skal se dagens lys.

Jeg ville heller ikke ha byttet det ut for noe i hele verden:-)

Så får vi bare støtte hverandre og holde ut alle plager så godt vi kan denne korte tiden.

Skrevet

Kunne ikke vært mer uenig. Er ikke i nærheten av å være overlykkelig for alle plagene. gleder meg til å bli mamma igjen, men disse 9 månedene er bare "nødvendig onde" for min del...

Skrevet

Helt enig med HI. Etter 6,5 år med prøving så tar eg imot alt av plager=)

Klart man blir litt lei, men lykkelig lei!

Skrevet

Enig med anonym over... kunne fint vært plagene for uten! Hadde ungen blitt levert av storken hadde det ikke akuratt gjort meg mye ;-) Men ungen er etterlengtet og mer enn velkommen så vi (ja gubben må jo plages med meg som til tider oppfører meg som en unge) får ta de plagene som er....

Skrevet

hehe....godt sagt:))))

Ha en flott helg som gravid!

Skrevet

hehe...

må si du fikk med det meste...

stakkar barnefar som sitter her og ler så han gråter nesten...

sier det er som å høre deg beskrive meg:s:p

bytter ikke bort gutten min for noe i verden jeg heller nei...

håper de siste 135dagene går FORT

Skrevet

må bare få si det..

her i gården er det ingen nedtelling til termindato!

Storkoser meg sånn i tilværelsen som gravid, kjenne på magen og se den vokse... kjenne sparkene og ikke minst se bulkene utpå magen! Forberede oss med å kjøpe inn utstyr, glede oss :)

Riktignok så har ikke jeg såå mange plager da men...

Trives med å være gravid:)

Og når vårt lille nurk kommer til verden, så blir bare ting ENDA bedre!

Skrevet

hemorider i rompa, kramper i leggene, kløe, strekkmerker, råttent tannkjøtt, hengepupper, åreknuter, grått hår, fedme, tett nese, spysjuke, kviser og dårlig humør. ikke få lov til å spise og drikke det man vil. sosialt utafor. kan ikke komme på en eneste forskjønnende bieffekt ved det å være gravid. skulle gjerne overlatt det til noen andre.i framtida kan man sikkert dyrke barn på glass, så man slipper å være gravid i det hele tatt.

Skrevet

Jeg er glad for å bære et barn under hjertet ikke misforstå meg...men synes ikke det er noe koselig å være gravid...

Kroppen min er som om den ikke er min kropp lenger..gleder meg vanvittig til å holde den lille i armene! men vet ikke om jeg vil ha noe nr 2....er jeg helt teit??

Skrevet

Jeg venter nr 2 og følte/er akkurat på samme måte. Det var det som holdt meg mest igjen, disse slitsomme plagsomme 9mnd fra å bli gravid igjen... Men det er bare så utrolig verdt det....kan ganske sikkert sette 1 mill på at dette blir siste gang :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...