Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært artig og kommet i kontakt med noen som skal ha ikm i uke 8. Jeg skal selv ha det den 19.februar ca. :) Håper jo selvsagt at jeg ikke får den,da.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!har IKM 23.feb (sånn ca hvertfall)!finnes en tråd for IKM uke 8 men mulig den er langt bak nå

Skrevet

Ja, jeg leste kjapt gjennom der i stad, men syntes liksom den var litt langt bak nå egentlig. :)

 

Har du barn fra før,eller? :)

Skrevet

Nei, prøver på første nå...har vært gjennom 3 MA på et år men satser på at det skal bli årnings denne gangen...er inne i 2 pp etter forrige MA.Er henvist IVF og skal dit 27.mars. Men blir vi gravide skal jeg sjekkes hyppig fram til uke 12....enn du?

Skrevet

Hva er MA? Føler meg helt blå på alle de forkortelsene.. :) Vi begynte for alvor å prøve denne prøveperioden her, så det skal vel litt til for at det klaffer den første gangen, men..

Skrevet

Sjekk innlegget nyttig info for prøvere........der står alle forkortelsene.

 

IKM står forresten for ikke kommende mens, altså at man ikke vil mensen skal komme den dagen man har IKM

Skrevet

Oj, var sikker på at det stod for innkommende mens, jeg. :o

 

Skal lese litt igjennom jeg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...