Lille Luna Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hei!!:-) Nå har jeg vært på ultralyd!! Det var helt fantastisk:-D Alt stod bra til inni magen min, og det er en aktiv liten gutt som bor inni der:-) Jeg er så lykkelig! Bilde av vidunderet kan dere se her: http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/516579
M-79 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer....så fin :-) Vi var også på ultralyd i dag (ullevål) og vi fikk også vite at det blir en gutt!! Helt utrolig å se den lille som turnet rundt der inne!
Lille Luna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 vi var også på Ullevål! Vi var der klokka ett, når var du? Vi hadde ei kjempegrei jordmor som het Reni.
M-79 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi var der kvart over åtte. Vi hadde nok samme jordmor da:-) Hun het Reni hun vi hadde også. Veldig hyggelig dame, og var så flink å forklare og vise!
Lille Luna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Så gøy at vi hadde samme jordmor! Hun var så trivelig, og det var så gøy å få høre om alt vi så på skjermen. Også så gøy ay vi begge venter gutt. Når har du termin?
Lille Luna Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Så at du har termin 11 juli...mensterminen min er 11 juli, men ultralydterminen ble 18 juli.
M-79 Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Terminen min ble flyttet til 9.juli. Ikke store forandringen! Kan jo hende at vi treffes på Ullevål i juli vi da;-) Jeg har bare gått rundt og smilt etter jeg var på ul...er så utrolig glad for at alt gikk så bra:-)
Lille Luna Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. februar 2008 Helt enig! Det var en lettelse å se den lille der inne, og å få vite at alt er fint:-) Kanskje vi ses ja, det hadde vært vittig!:-) Jeghar fått plass på Føde A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå