animal Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg jobber på sykehus, lurer litt på hva andre yrker tjener. Hva slags årsinntekt har du? Hva slags jobb/yrke? Evt hvor lang ansiennitet?
animal Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 Skrev her inne for at folk kan svare anonymt. Er selv sykepleier, og syns lønnen er skikkelig dårlig, ville bare se om det gjaldt alle yrkesgrupper innenfor sykehusene. Sikkert noen regionale forskjeller også? Jeg har 7 års ansiennitet og har 288 000 pluss tillegg, men jobber bare i 60%, så tjener ikke så mye.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jobber i kommunen , men er vel samme lønn i kommunen og på sykehus for hjelpepleiere. tjener 252000 + tilegg, har 7 års ansiennitet.
TPM m/baby i magen Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Er intensivsykepleier på Aker. 9 års annsienitet -lønn : 336000 i året.
animal Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 Jøss.. Hadde kanskje trodd at lønningene lå høyrere i Oslo. Hva skal vi gjøre for å få opp lønnen da?? Dette irriterer meg.. Hørte om en sykepleier på jobben, jobbet natt på sykehuset, men sa opp stillingen og begynte å jobbe natt på en shell-stasjon istede fordi der tjente hun bedre. Ganske utrolig!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg jobber som sykepleier på sykehus i Østfold og tjener 297.000 i året med 8 års ansennitet
animal Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2008 For sykepleiere er lønningene en god del høyere i kommunen, men varierer kanskje litt fra kommune til kommune?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå