Gå til innhold

Bruker dere mye rosa på jentene deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig glad i rosa, men hun har jo noe. Alt i butikkene er jo rosa omtrent, så vanskelig å komme unna. Hun bruker mest lilla egentlig. Ellers prøver jeg å handle en del nøytralt som både hun og tvillingbroren kan bruke. Men er jo uansett veldig tydelig at jeg har en "rosa" og en "blå" unge.. Hehe :P Hello kitty kan vi spare oss for da, det er grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig mer lilla, fikk litt nok av rosa da hun var baby. Men noe rosa har hun. Fikk arve en råååsa boblejakke av jenta til en veninne og hun ELSKER den, så hun kommer nok til å bli en rosajente når hun begynner å bestemme mer selv. Merket godt hvor lite kjønnsnøytrale klær hun har hatt da jeg skulle finne fram ull til en veninne som venter gutt. Men ser ut som om noen kun ser på farger når de skal avgjøre om det er gutt eller jente de ser på, jenta mi hadde på seg blå genser med Minni Mus på (over hele magen), flere som trodde hun var gutt... Jeg tør påstå hun ser jentete ut i ansiktet også, fått flere kommentarer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...