Gå til innhold

Bruker dere ull eller bomull på deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker begge deler. Er det kaldt bruker vi ull, men hun har litt eksem så er litt forsiktig. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker ull med bomull på innsiden! Mye pga eksem.. :)

Skrevet

Bruker mest bomull, men bruker ull også.

Skrevet

Bruker ull når det er rent:p Hehe, gidder ikke vaske klær hele tiden, så det blir mye bomull også..Men ser jeg at de melder kaldt vær vasker jeg ulla å hiver på an det=) Brukte ull i sommer også jeg, på vei til Mallorca faktiskt...;)

Skrevet

Begge deler, men de plagene vi har av ull er med bomull på innsiden. Han har tendens til tørr hud, så hs mente at han ikke skulle ha ull inntil huden. Ull når det er kaldt og ellers bomull.

Skrevet

Kun bomull nå pga eksem, dessverre. Bruker vi ull, blomstrer eksemen med en gang.

Skrevet

Vi bruker bare ull på vinteren, men når det ikke er kaldt ute bruker vi bare bomull

Skrevet

Så mye ull som mulig.. Men må ha slik ull med bomull på innsiden, hvrtfall på overkroppen, ellers får hun nupper..

Skrevet

bare ren ull her. bruker ikke noe annet fra høsten og fram til sommeren.

Skrevet

Stort sett bare bomull. Er det veldig kaldt ute, og vi skal være ute for å leke/gå tur - får hun ull, men ikke ofte vi bruker det ellers. Hun er så naturlig varm av seg, ulla blir rett og slett for varm for henne. Så hun har generelt lite klær på seg.

Skrevet

Ull, ull og mere ull:-) Nå på den kalde årstiden går det i ull om dagen og ull om natten. Ullundertøy, ofte med ull over også, om dagen, og den digge pysjen til nøstebarn om natten.

Av innleggene over ser jeg at jeg kanskje er litt mer ullgal enn de fleste. Trodde "alle" brukte ull om vinteren, jeg. Bruker mest ull selv også jeg da:-). Foretrekker ubehandla ull, anbefales (blir ikke for varm heller! og man føler seg ikke klam om man blir svett)!

Skrevet

Her går det også i ull,ull og mere ull;-)

Hun har atopisk eksem,men ser ikke at det blir verre av ulltøy innerst.

Skrevet

Bruker ullundertøy vinteren gjennom, pluss at vi har ulltøy til å ha under dressen, i vogna ol.

Skrevet

bruker litt ull til sander men ingen ting ull til linnea

Skrevet

Bruker alltid ull innerts på denne årstida, er mye ute og mista sover bare ute på dagen. Ull regulerer jo så blir ikke varm/kald. Blir en varm i bomull blir d jo klamt og så blir ein kald...

Skrevet

Ull godt som gull:))Men om sommeren og ved varme bruker vi bomull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...