Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg bruker begge deler. Er det kaldt bruker vi ull, men hun har litt eksem så er litt forsiktig. Hva med dere?
prinsesse2007+spire2011 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Vi bruker ull med bomull på innsiden! Mye pga eksem..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Bruker mest bomull, men bruker ull også.
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Bruker ull når det er rent:p Hehe, gidder ikke vaske klær hele tiden, så det blir mye bomull også..Men ser jeg at de melder kaldt vær vasker jeg ulla å hiver på an det=) Brukte ull i sommer også jeg, på vei til Mallorca faktiskt...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Begge deler, men de plagene vi har av ull er med bomull på innsiden. Han har tendens til tørr hud, så hs mente at han ikke skulle ha ull inntil huden. Ull når det er kaldt og ellers bomull.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Kun bomull nå pga eksem, dessverre. Bruker vi ull, blomstrer eksemen med en gang.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Vi bruker bare ull på vinteren, men når det ikke er kaldt ute bruker vi bare bomull
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Så mye ull som mulig.. Men må ha slik ull med bomull på innsiden, hvrtfall på overkroppen, ellers får hun nupper..
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 bare ren ull her. bruker ikke noe annet fra høsten og fram til sommeren.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. februar 2008 #10 Skrevet 9. februar 2008 Stort sett bare bomull. Er det veldig kaldt ute, og vi skal være ute for å leke/gå tur - får hun ull, men ikke ofte vi bruker det ellers. Hun er så naturlig varm av seg, ulla blir rett og slett for varm for henne. Så hun har generelt lite klær på seg.
Umulia med Amalia Skrevet 9. februar 2008 #11 Skrevet 9. februar 2008 Ull, ull og mere ull:-) Nå på den kalde årstiden går det i ull om dagen og ull om natten. Ullundertøy, ofte med ull over også, om dagen, og den digge pysjen til nøstebarn om natten. Av innleggene over ser jeg at jeg kanskje er litt mer ullgal enn de fleste. Trodde "alle" brukte ull om vinteren, jeg. Bruker mest ull selv også jeg da:-). Foretrekker ubehandla ull, anbefales (blir ikke for varm heller! og man føler seg ikke klam om man blir svett)!
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #12 Skrevet 9. februar 2008 Her går det også i ull,ull og mere ull;-) Hun har atopisk eksem,men ser ikke at det blir verre av ulltøy innerst.
Kaffemocca Skrevet 9. februar 2008 #13 Skrevet 9. februar 2008 Bruker ullundertøy vinteren gjennom, pluss at vi har ulltøy til å ha under dressen, i vogna ol.
pandabjørn Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 bruker litt ull til sander men ingen ting ull til linnea
mammae:-) Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Bruker alltid ull innerts på denne årstida, er mye ute og mista sover bare ute på dagen. Ull regulerer jo så blir ikke varm/kald. Blir en varm i bomull blir d jo klamt og så blir ein kald...
Gjest Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 Ull godt som gull:))Men om sommeren og ved varme bruker vi bomull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå