Gå til innhold

Hvilke første sko har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi går ikke i bhg så hun har fått Kawat sin hvite sko og det er det hun har. Har ikke kjøpt vinter sko til henne. Må tilføye at hun nettopp er begynt å gå. Hva med dere andre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillewirre har gått en stund. Hun fikk gullsko i merket PONY av svigermor.

Ellers bruker jeg noen billige noen fra din sko som vintersko. hun går ikke så mye ute uansett. hun er ikke i bhg.

Skrevet

Ecco innesko og viking goretex

Skrevet

Kjøpte pony sandaler tidlig i sommer, da gikk hun ikke, men reiste seg opp etter alt mulig og gikk langs gjerder og vegger osv.

Når hun begynte å gå fikk hun ecco høstsko og senere ecco støvletter. Nå har hun også cherrox, for å spare goretexene litt i vestlandsregnet!

Skrevet

Jenta mi har fått Ponny førstegangsko, Ponny støvler og Viking gore- tex vinterstøvletter.

Skrevet

Er det bare jeg som ikke har kjøpt vintersko til jenta mi???

HI

Skrevet

Barn som går ute nå må jo ha vintersko, eller...?

Skrevet

Lillesnusk her har Ecco Vintersko. Går ikke så mye ute enda.. men noe ;) har også et par Pony vinter sko.. men de kunne jeg spart meg for.. da det er ecco skoa som blir brukt! ;) Bruker ikke inne sko. Da har han bare noen myke tøfler med antiskli under

Skrevet

Hadde jeg hatt krypebarn nå i vinter,så tror jeg ikke jeg hadde kjøpt vintersko, da hadde jeg nøyd meg med lobber.. Men for min jente som har gått ute siden hun var 11 mdr i sommer, så må jeg selvsagt kjøpe vintersko..

Skrevet

fikk kvite kawat sko til jul som ho snart kan begynne bruke. Har ikke vintersko, er nett blitt året og går ikke skikkleg enda. Så i vogn og pulk blir d gode ulltøffler.

Skrevet

Jeg har kjøpt Kavat, men de er vintersko. Men det er jo lite de blir brukt da,,,,,,ut og inn av bilen og i vognen. Men må jo venne han til sko nå når han går.

Skrevet

Han begynte å gå på våren, da. Så det ble først ecco-vårsko også ble det ponny (tror jeg det var) sandaler med høy og stiv kant bak på hælen.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Jenten min fikk sine første sko lenge før hun kunne gå.. Når hun begyngte å gå, hadde hun tradisjonelle mary jane sko, eller t-stropp skinnsko. Og noen litt høyere med lisser, som en liten gammeldags støvel. Hun har gikk vel litt i joggesko også når hun begynte å gå. Sikkert ikke "riktig" praksis nå lenger, men jeg elsker babysko og småjenter i gammeldagse sko og strømper.. :) (ikke helt normalt sikkert..)

Skrevet

Jeg har bare utesko (vintersko). Merke Kavat.

Jeg går jo selv ikke med sko inne, så hvorfor skal hun ?

;)

Skrevet

Kjøpte hvite skinnsko fra PONY. De elsker hun å gå med! Her i sør er det så varmt, har på henne ullsokker så de funker bra:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...