Gå til innhold

mammaolabukser nok en gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en som er smal nede i bena? (til å ha inni støvletter) Og som ikke er så stor, jeg bruker vanligvis 26 tommer når jeg ikke er gravid.. HM og Zara sine er vide i bena nede.

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt på HM og den er smal i bena.......

Skrevet

HM.. var der i dag, men de jeg så var vide nederst, kanskje jeg må prøve den på..

Skrevet

2wear har knall gode mammadongeri. De har også en modell med smal fot.

Skrevet

Moren min var å kjøpte noen til meg på Kaphal (nå ble jeg veldig usikker på hvordan det skrives). De var smale helt nederst, var ikke det jeg ønsket meg, da. Er ikke så glad i at de er så smale helt nederst, pleier ikke å ha de i støvlettene. Men var kjempe fine bukser.

Skrevet

Vet du hvilken Kappahl (måtte slå opp skrivemåten selv jeg) hun kjøpte dem på. var på Storo i dag og der hadde de ikke mammaavdeling?

2wear har jeg ikke hørt om, hvor kjøpes det?

Skrevet

Kappahl, ja.....hehe, så mer riktig ut det ja : ) Hun bor i Drøbak, så regner med at det er rundt der. Vinterbro, Ski, Drøbak senter o.l. Akkurat nå er hun bortreist så jeg får ikke tak i henne, dessverre : (

Skrevet

kjøpt 2 med smale bein på baby shop.

merket heter mamaliucius. og du får de i tommer. Kjempe fine.

Kjøpte mine i lillestrøm 30% på alle gravid klærne der nå;o)

Skrevet

Var innom Zara på majorstua idag, og de har fått inn kule olabukser som er kjempesmale nederst! Perfekt nede i støvlettene!

Skrevet

Har to som er smale i beina, en fra Lindex og en fra Polarn O. Pyret=)

Skrevet

Kjøpte ei på Polarn O Pyret på Sten og Strøm. Kjempekule bukser, som sitter fint på!!

Skrevet

2wear kan man få tak i mange steder. Se under linken mammaklær her på forumet. Overnfor her i linklinja, der er det hvertfall 2-3 som selger dem. Knall gode, og mange kule modeller. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...