*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Håper på at det klaffer denne gangen :-) Noen andre som har EL idag?
Bibbit Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har!! Eggløsningstesten slo ut i dag morges. Håper eggene er mottakelige denne gangen!
vil ha en til=) Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Har EL i dag eller i morra eller søndag....litt sånn usikker men det skal gjøres klart at det uansett satses i hele helga:) enn om 2 uker da?det bli spennende!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Håper også på at de er motakelige :-) krysser fingrene for oss xxxxxx
Venter09<3med ny spire Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 når tar dere el testen? litt u sikker på når jeg har el jeg.. ikke tenkt så mye på det før jeg. var så greit med p-piller. men syntes det er sykt deilig uten.. hehe håper på ett svar
Bibbit Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Kommer an på hvor lang syklus en har. Varierer til meg (mellom 25-28 dager). Bruker ClearBlue digitaltest, og denne gangen startet jeg å teste på dag 10 i syklus. Slo ut på dag 16 - idag. Måtte altså ta i bruk alle de 7 testene i eska denne gangen.
Bibbit Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Rettelse på meg selv: ikke clearblue, clearplan heter det vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå