Gå til innhold

Jeg har ikke matlyst nå som barn og mann er borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

har såvidt spist de to siste dagene, eier ikke matlyst .. Savner dem så fælt og får ikke sett dem før mandag.....sukk.... kan jo ikke tvangsfore meg selv heller? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe... ta det som en liten slankekur, då:)

Skrevet

vel, da blir ikke hu i magen så særlig glad tror jeg ;)

Skrevet

ho klarer seg nok, ho berre forsyner seg av dine lager:)

Neida, det er ikkje lett det med mat når ein er aleine. blir som regel lite og enkelt. det er kjedelig....

Skrevet

Er nettopp det.. kunne bestilt mat men eneste "take-awayen" her er pizzabakeren og kinaen..

Skrevet

når eg er aleine brukar eg å kjøpe svin i sursøt saus. Det er litt godt:)

gidd ikkje lage avansert mat, vanligvis, men av og til lagar eg rikelig med biffsnadder fredagen, og så står det i kjølesapet når eg får lyst på litt. Då er det berre å steike litt pomfri utenom:)

litt forslag:)

Skrevet

nam nam.. *smatt* men hvor får man kjøpt biffsnadder? har de det på prix? (for er prix rett over veien her..) har ikke bil eller lappen + at det ikke går buss her :P (ja,dumme meg som flytter så langt uti gokken)

Skrevet

biffsnadder:

stor porsjon:

biffstrimler ca 400 g

paprika 2 stk

4-5 champinjon (kan sløyfast)

rødløk 1/2 til 1 stk

1/2 kvitløk

Bruk 4-5 ss soyasaus(vanlig) og litt pepper over biffkjøttet og la dette trekke litt inn på talerken/marinere (ca 15 minutt)

brun kjøttet i margarin,skru ned varmen, ha i soppen, og til slutt det andre, la det stå til paprika har den konsistensen du likar:) rør om innimellom

pomfri til. og Bernaissesaus. Evt salat etter ønske:)

håpar det smaker. alt dette har dei sikkert på Prix:) Det går fort å lage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...