mamma sin kompis Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 jeg er født 14.01. gullet er født 14.11 Har termin med nr.2 den 14.6 - så håper h*n kommer da Jeg er som sagt født 14.1 sambo 4.09 venninna mi 5.9 og sambi hennes 13.1 litt morsomt det da;) Noen andre som har slike merkelige tall...
Tante Bassa Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Mamma og pappa har begge bursdag 13.okt. De har 5 barnebarn, og 4 av de har bursdag den 11.(forskjellige mnd) Jeg har termin 10. juni, så det kan jo fort bli den 11.......
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Vi har hatt litt morsomme termindatoer vi. Nr 1 hadde termin 04.06.02 Nr 2 hadde termin 02.04.06 Ellers så holder vi veldig på partall vi. Begge første hadde jo som dere ser terminer med bare partall. De er født 12.06.02 (8 dager over) og 08.04.06 (6 dager over), og nå har vi termin 22.06.08, så blir spennende å se om vi holder på partallene våre
mamma sin kompis Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 For et sammentreff da...krysserfingrer og tær på tradisjonen blir holdt
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Satser på å føde 6 dager før termin.... 08.08.08 Eller 6 dager etter 20.08.2008:-)
Christoffer i magen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Min mormor, jeg og min lillesøster har alle bursdag 17 okt. Min storesøster kom 11 dager over termin som egentlig var 17 okt. Hennes samboer har også bursdag den 17 okt. Min mamma, hennes bror og hans datter har alle bursdag samtidig og min ene datter kom på bursdagen til sin farmor. Så her er det mange på en og samme gang.. he he
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Vi blei kjærester 16.5.97 forlovet oss 16.10.97 flyttet sammen 16.10.98 (forlovet oss når vi var 17, derfor flyttet vi sammen året etter.) fikk barn 16.10.00 merkelige greier.
Monique72 Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg og en kollega har noen merkelige sammentreff: Jeg er født i 1972, hennes mann er født i 1972. Hun er født 1977, min mann er født 1977. Jeg har to sønner født i 1999 og 2004. Hun har to sønner født i 1999 og 2004. Jeg og hun jobber på samme avdeling på en politistasjon, Våre to menn jobber på samme avdeling på en annen politistasjon. Vi giftet oss begge i Juli 2007. Jeg og hun er fra Sogn og Fjordane. Spooky....
Gemini7 Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Hos oss er det 7-tallet som går igjen: Jeg er født 7. juni 1977, sambo er født 7. mai 1977. Vi møttes første gang 7. desember 00, og ble kjærester 7. februar 01. Vi fikk ei jente 17. august 02 og forlovet oss 7. desember 02. Sambo har navnedag på min bursdag, 7. juni:) Jeg har lest litt om numerologi, og der sies det at tallene har en viss kraft og at slike ting ikke er tilfeldig. Der sies det også at man skal summere en dato ned til minste grunntall, for det er grunntallene som forteller oss om egenskaper etc. Dvs datteren vår er jo født 17.08, og om man summerer det blir det 1+7+0+8=16, og 1+6=7! Hvis vi fortsetter i samme gata så flyttet sambo inn på studenthybelen ved siden av min (tilfeldigvis, var sånn vi møttes), og det var rom nr 322. Og 3+2+2= 7. Det rare var at en stund før jeg møtte sanbo ble jeg spådd at 7-tallet skulle bli veldig viktig for meg fremover... Vet ikke, men er jo pussig med slike samntreff da..
Monique72 Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Du burde jo ha giftet deg den 07.07.07 !!!!!!!!! Det gjorde jeg!
Gemini7 Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 JA- jeg vet det!!!! Vi tenkte på det i forveien, men vi var ikke praktisk klare til bryllup i sommer, dessverre.. Hadde akkurat kjøpt leilighet (lett etter bosted halvåret før), akkurat fått oss jobber- dvs hadde veldig dårlig råd pga en periode med kortere jobboppdrag for min del og ikke minst oppussing av leil (og var utslitte av perioder m jobbsøk og leil.jakt og flytting). Men jeg må innrømme at jeg ble litt sur av å lese i avisene om alle som skulle gifte seg på den "magiske" datoen 07.07.07 (var jo ikke en ledig kirke å oppdrive).. Også på VÅR dato, makan- hehe.. Men får bli den 7. en annen gang:)
vanillaface Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har to jenter. Våre fødsel datoer er 2 mai, 2 sep og 2 nov. Så her er det 2 tallet som dominerer Min nye temin er 4/10 og dersom dette er en jente kommer hun vel 2 okt.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Mamman min er født i 68 Jeg er født i 88 Lillebror er født i 98 Lillesøs er fød 22.02.2000 (Som også er en veldig spesiell dato) Og nå venter både meg og mamma barn i 08 Med samme termin nesten!! Syns det er morsomme datoer!
Jannamor Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har termin 080808 og vi skal gifte oss 20092009. Sånne datoer liker vi. i familien er de aler fleste født med sluttall på 5 eller 8 og det får jo babyen så det er moro
lana<3 Skrevet 9. februar 2008 #15 Skrevet 9. februar 2008 Min første datter hadde jeg termin 23 sep 06....ble gravid nå i julen igjen og terminen på dette barnet ble til vårt store sjokk 23 sep 08:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 9. februar 2008 #16 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjenner en familie på 3 som alle har bursdag 31.august. Jeg og min svoger har bursdag samme dag og farmoren til sambo og oldebarnet (niesen min) hennes har bursdag samme dag!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. februar 2008 #17 Skrevet 9. februar 2008 vesla er født 20.april 05 altså (2004 2005) og har bursdag på samme dag som oldefaren sin...
mamma sin kompis Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 9. februar 2008 Kom på noe mer her i natt. Ble kjærest med sambo den 6.8.01 - 6+8 oxo 01 = 14.01 bursdagen min hehe, ett helt tilfeldig sammentreff tror da jeg
anette_78 Skrevet 9. februar 2008 #19 Skrevet 9. februar 2008 Sambo og jeg har bursdag 06.06 begge to. Går jeg to uker over termin og fødselen settes igang da blir det 06.06 på hele familien:)
Hikken Skrevet 9. februar 2008 #20 Skrevet 9. februar 2008 Dette gjaldt riktignok bare meg, men moro likevel:-) eg er født 07.07.86, så i fjor fylte jeg 21 den 07.07.07 (og 3 x 7 = 21)
2barnsmor86 Skrevet 9. februar 2008 #21 Skrevet 9. februar 2008 jg er født 09.01 søstra mi 06.01 pappan min 08.01 dattra mi 24.10 sønn 16.10 (hadde termin 24 da men ville kom før) mamman min 18.10 mormor 20.10 datter 13.08 onkeln hennes 13.08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå