Himmel og hav Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hva er dine topp tre favoritting/produkter, uansett kategori som du vil anbefale alle å prøve? Mine er: 1. Biotherms leppekrem - 10 ganger bedre enn noen lypsyl - ever! 2. Lydbok på Mp3spiller'n - gjør husarbeide noen hakk mindre gørr.. 3. Seaband - et must for meg som blir bilsjuk, og som stadig blir kvalm av medisiner. Kom med dine favoritter da!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 1. Anthon Berg marsipanbrød 2. Bornholm (som feriested) 3. Sykehusserier på tv:o)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 fructis hårskum kerastase hårkrem for krøller iPod
M by M Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Rettetanga mi - temmer håret mitt Wokpanna - kan lage nesten alt i den Pampersbleier - aldri noe søl og sjelden sår stump på mini
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 piz buin stift, solfaktor 20, til leppene neutrogena håndkrem økologiske boksetomater
MegOgAlleMine Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 1. Punchknapper (Ferske!!) 2. Joggebukse 3. Iskaldt vann i litervis
*Rutletutt* Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Biotherm anti drying Body Lotion Coop pizzasaus Body shops aloe vera produkter
BettyBoob Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 1. Elisabeth Arden 8 Hour cream lip protectant stick (med farge) 2. Clinique 7 day scrub cream 3. Vaseline ntensive Care hand and nail lotion
petite fleur Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 1. Skjærebrettet jeg bruker til scrapbooking (skjønner ikke at jeg noensinne klarte meg uten) 2. Top Model 3. Kaffe
Jenny-penny Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 1. YSL mascara- MÅ ha 2. Eight hour cream 3. Kaffe- desverre, dårlig uvanne men SÅ godt da gitt
Gjest mphs Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Elisabeth Arden 8 Hour cream(på tube) Dermalogica annsiktsprodukter Popcorn
Gjest mphs Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Eller foresten, bytter ut popcornet med Victorinox kniver
lille je Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Newcastle brown ale- verdens beste øl Biotherm aquasource-verdens beste ansiktskrem iPod
Pampers123 Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 1 - Rettetanga mi 2 - Shadowtan selvbruninga mi 3 - Potetgull!!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 1.iPod- kunne virkelig ikke levd uten.. 2. aloevera krem/gele- kan brukes til ALT! 3.Den fine hvite planleggeren min fra ORDNING&REDA (må legge til nr 4 og selv om det sikkert ikke er lov hihih MACen min kunne jeg klart ikke levd uten heller)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå