masir Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som vet hvordan en lager fyllet i kanelboller....ikke kanel i svingene,men boller med fyll inni???Hvordan gjør dere når dere skal fylle dei......før eller etter steiking?
Sjokoladekaka Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 om det er sånn vaniljekremgreier i midten, så brukar eg berre å ta det på etter hevinga, før dei går i ovnen. berre trykker ned litt med fingrane og fyller i:)
masir Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2008 Nei...ikkje sånne....men vanlige boller med kanelfyll inni(sukker,kanel,Smør)kanskje ...eg vett ikkje heilt.Så er det melis på toppen.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 når jeg lager kanelsnurrer smører jeg først et lag med smør, deretter sukker og kanel
Sjokoladekaka Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 du kan nok bruke malte mandler i smør, kanel og sukker. Eller eplesyltetøy og kanel/sukker, kanskje? Er jo berre å prøve seg fram:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 vaniljeboller er knallgodt.. bare trykk deigen flat, legg en dert med vaniljekrem i midten, og pakk deigen rundt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå