RachaelRay Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Skikkelig krise... tørketrommelen er gåen, dvs - den lager samme lyd, men trommelen står stille. Altså - klærne blir tørre oppå, men ikke under. Noen med litt tekniske mannfolk i nærheten, som vet om det er mulig å gjøre noe med? Trenger den så sårt, men har ikke råd til ny akkurat nå.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 hørtes ut som min tørketrommel. og ike etter begynte det å ryke av den. så den kasta vi på hode ut døra!! skumle greier tørketromler!!
Sjokoladekaka Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 kor gammal er den? om den er under 5 år, så går det kanskje på reklamasjon (ikkje garantien, altså, men reklamasjonen). Kvitevarer skal vare lenger enn 5 år. eg fekk ny vaskemaskin på denne måten når den rauk:)
RachaelRay Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 Å ups da. hørtes skummelt ut... jeg dro ut ledningen med en gang jeg oppdaget dette, og prøvde den en gang til senere, for å se om trommelen går rundt. Men den gjør ikke det... Sukk...
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Vi hadde samme problem for et halvt år siden, da var det reima som hadde gått i stykker, sambo fikk kjøpt ny og skifta den selv med litt holde hjelp av meg.... God som ny....
RachaelRay Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 Spennende... reima?? hehe.. hvor finner jeg den? Neih... får vel finne en mann som kan se på. Den er langt over 5 år ja, kjøpte den av en nabo for 4 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå