Gå til innhold

Er den ødelagt tro? (tørketrommel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig krise... tørketrommelen er gåen, dvs - den lager samme lyd, men trommelen står stille. Altså - klærne blir tørre oppå, men ikke under.

Noen med litt tekniske mannfolk i nærheten, som vet om det er mulig å gjøre noe med? Trenger den så sårt, men har ikke råd til ny akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ut som min tørketrommel. og ike etter begynte det å ryke av den. så den kasta vi på hode ut døra!!

skumle greier tørketromler!!

Skrevet

kor gammal er den? om den er under 5 år, så går det kanskje på reklamasjon (ikkje garantien, altså, men reklamasjonen). Kvitevarer skal vare lenger enn 5 år. eg fekk ny vaskemaskin på denne måten når den rauk:)

Skrevet

Å ups da. hørtes skummelt ut... jeg dro ut ledningen med en gang jeg oppdaget dette, og prøvde den en gang til senere, for å se om trommelen går rundt. Men den gjør ikke det...

Sukk...

Skrevet

Vi hadde samme problem for et halvt år siden, da var det reima som hadde gått i stykker, sambo fikk kjøpt ny og skifta den selv med litt holde hjelp av meg.... God som ny....

Skrevet

Spennende... reima?? hehe.. hvor finner jeg den? Neih... får vel finne en mann som kan se på.

Den er langt over 5 år ja, kjøpte den av en nabo for 4 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...