Gå til innhold

Hva er det mest irriterende mannen din gjør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at det er gøy å se hva dere irriterer dere over og hvilke særheter menn forbi har ;-) (eller partneren deres da for de som ikke har en mann)

Min er veldig opptatt av at jeg skal se at han gjør ting hjemme. Resultatet av det er at han tar ut av oppvaskmaskinen mens jeg står og f.eks skjærer grønnsaker på benken over maskinen, skal støvsuge sofaen mens jeg sitter i den osv osv.

Denne setningen : " si fra hva som trengs av husarbeid denne uka, så skal jeg HJELPE DEG". ;-) Vi jobber akkurat like mye begge to...så hjelpe meg...hmm...?

Han skal vaske klær selv og spør meg for hvert plagg han plukker ut av skittentøyskurven ; " skal denne vaskes?"

Ti min før jeg skal på jobb: " kan vi ha sex nå?"

Men han er veldig god og veldig flink da :-)

Få høre om deres menner nå da! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han eier ikke folkeskikk når det gjelder potetgull. Om å gjøre å spise mest mulig i samme munnfull. Gaper opp og stapper innpå.

Ser skikkelig fælt ut. Må snu meg bort jeg!

Så ligger han alltid på sofaen. Kan aldri sitte.

Knapt nok når her er besøk.

Der legger han seg også hver kveld etter at ungene er lagt. Ligger å capper på tv`en til han finner noe han vil se for så å sovne.

Skrevet

Nå er jeg alene heldigvis, men det som irriterte meg mest var at han aldri kunne stå opp i normal tid uten at han hadde en fast avtale (jobb feks). Men i helger, ferier og fridager og perioder med arbeidsledighet kunne han sove til langt på dag, selv om jeg var syk og trengte hjelp med barna...

I tillegg gjorde han ikke husarbeid, men som din - han poengterte det veldig dersom han gjorde noe. Hvis han vasket badet måtte han få maaasse skryt, og hadde gjort husarbeid nok for flere mnd. Stilig!!

13 åringen min tar mer ansvar enn han :)

Skrevet

Samboeren min er fæl til å kaste snørrpapir på gulvet...og ikke gidde å ta det opp etter seg....det har vært mange ganger ett kjempe slott av snørrpapir på gulvet i stua...jeg blir forbannet hver gang...han klarer f...meg ikke å gå 10 skritt til søplekassa!!! Også gidder han ikke å rydde opp etter seg..... Jeg må hele tiden rydde opp etter han...det irriterer meg..har flere ganger kjeftet på ham...men det virker som det går inn i det ene øret og ut i det andre...ørevoksutblåsning med andre ord.

Heretter skal jeg legge disse snørrpapirene i senga hans! Grisemann!

Skrevet

Ikke så mye jeg irriterer meg over ang mannen min, men, irriterer meg over at han ikke kjøper blomster ellrer andre gaver til meg! Fikk ikke en blomsterkvast engang når jentungen ble født, å bursdager og jul må jeg fortelle nøyaktig hva jeg skal ha og hvor det skal kjøpes om jeg skal få gave.. Aldri fått blomster hos han, men mast den siste uka nå at jeg forventer blomster på morsdagen, blir spennende å se...

Skrevet

Det jeg irriterer meg mest over, er at han ikke gjør husarbeid. På bursdagen min måtte jeg på do og kaste opp om natta og da skrek han at jeg skulle bli ferdig, for guttungen våkna og var sutrete, og han skulle på jobb dagen etter. DA ble jeg irritert, da. Og ikke minst lei meg.

Ellers er det irriterende at han bare sitter foran daraen mens jeg vurrer rundt og prøver å rydde og vaske i leiligheten samtidig som jeg må ta meg av guttungen.

Kort sagt: jeg irriterer meg over at han ALDRI gjør husarbeid eller noe som helst hjemme.

Skrevet

At han maser mitt rot (klær) og mengden klær:)

Han tror han kan nå alt og klarer ikke å si nei til noen, og det går stort sett utover oss nærmeste.

Han er alltid sent ute.

Skrevet

jeg irriterer meg over at når jeg sier han snorker så blir han irritert og sier at han sov jo ikke engang !! he he

Skrevet

Lar alle dører stå åpne og alle lys på og klager over strømregningen.

Lukker opp alt av skap, skuffer og dører men aldri igjen etter seg.

Spiser som en gris, og trøkker i trynet så han ikke klarer å snakke før det er noe lunde halvfullt, men det blit det ikke før han er ferdig å spise, for er det nesten halvfullt så trøkker han innpå mer.

Og dette er uansett om han spiser hjemme eller andre plasser.

Kjekt når folk kommenterer det ovenfor meg.

Og ber jeg ham om å ta det med ro så legger han fra seg bestikket og venter litt og så hiver han innpå igjen. Klarer ikke å spise rolig gjevnt over.

Hver anledning tv en er ledig så ser han på Rolling Stones dvd er...

Skrevet

når vekkerklokka hans ringer (forferdelig lyd) og han bruker for lang tid på å snooze den... skal ikke så mye til når jeg blir vekket av en lyd fra helvete.... hehe!

Skrevet

Bruker snus.

Blind for rot.

Sier oftest ja til alt ungene ber om.

Foreslår "Ringenes herre" hver gang vi skal se film

osv

osv

Men jeg elsker han som han er...

Skrevet

Kjøper masse unødvendige duppedingser.. og helst da de er nye og koster det dobelte enn ett halvt år senere... :o/

Skrevet

Å så deilig å se at det ikke bare er min som kan være utrolig irriterende! Vi har alle vårt....

Jeg finner posesnus på de merkeligste steder, blir GAL av det....aller verst er sef pc-pulten hans. Jeg hæres nesten ikke gå inn dit lenger.

Han setter alltid skoene sine rett foran inngangsdøra, i stedet for på skohylla som står 10 cm til venstre for døra....så må jeg flytte på de når jeg skal ut m søpla osv.

Siden jeg lager middag, skal han rydde av. Han må bare "slappe av litt først". Ender som regel med at jeg tar det selv etter 3-4 TIMER!

Ellers er han generelt lat når det gjelder husarbeid. I dag klagde han over at han ikke hadde noen reine t-skjorter, og "hvor har du gjort av de?" Rydda soverommet i dag og fant FEMTEN t-skjorter på gulvet ved hans side av senga.....(Jeg ser ikke den siden, er mot veggen) Fy fader altså....grrrr.....

MEN: Han er verdens snilleste, søteste og roligste mann, og derfor klarer jeg å overse disse lytene hans....stort sett ;-)

Skrevet

Åh, ja.. fy flate.. spesielt når han skal opp kl 5 om morgenen og klokken ringer 8 ganger før han står opp.

Fast rutine det.

Og så får jeg den på hjernen hver morgen.

Skrevet

At han alltid ligger på sofaen. Tror aldri jeg har sett han sitte i en sofa...

At han alltid må se på tv, selv om vi har besøk....

At han alltid setter skitne kopper og fat ol på benken rett ovenfor oppvaskmaskinen. Kan vel ikke være så vanskelig å sette det INN i oppvaskmaskinen??

Skrevet

Slik er det her og. Han MÅ bare trykke på snooze minst tre ganger før han kommer seg opp. Men har er flink når han må opp med mini alene når jeg er på nattevakt da.

Skrevet

Mest irriterende med min "mann" er at han plystrer vanvittig ofte. Spør jeg han om et spørsmål får jeg plystring til svar. Men egentlig tenker han en stund på hva han skal svare tror jeg. IRRITERENDE JA ;)

Skrevet

Hjelp, hvor skal jeg begynne? Hehe..

Ikke nok med at han sover på sofaen, men han ligger skikkelig å SLASKER på sofaen.. Blir kvalm når han ligger der med kjeften åpen og snorker.. Hehe..

Når han drikker brus feks. så pælmer han masse på en gang; Han sitter med glasset i den ene hånden og brusflaska i den andre, og heller omtrent opp i glasset mens han drikker.. Irriterer meg grønn...

Skal hjelpe alle andre enn seg selv, meg og lillemor først hvis det er noe.. Spiller CS......

Han "orker" ikke stå opp en time før skolen for å ta bussen, så han kjører i stedetfor, noe som gjør at vi ikke sparer penger på bensin..

Vil helst ha sex på morran.. Digg du... Med verdens dårligste ånde midt i trynet.. Da har du fort for og bli tent må jeg si? Tehehe...

Han er som HI's mann når det gjelder klesvask (de få gangene han noen gang gjør det da, vel og merke); Hvert plagg som har ligget i skittentøyskurven: "Skal denna vaskas eller?"

Huff...

Men han er snill og go som gull fordet da..:)

Skrevet

Han kan ikke lukke skapdører og skuffer. Unnskyldningen er alltid at han ikke er "ferdig i det skapet", selv om han gikk ut av rommet for 10 minutter siden.

Han er utrolig pirkete med det han gjør. Alt blir veldig nøyaktig og pent, men det hadde vært greit om det av og til gikk litt fortere.

Han klarer ikke å stoppe å spise druer, så om jeg eller unga ikke har lyst på druer akkurat når han spiser så er det ikke mer igjen et kvarter seinere.

Han svarer "Ja" selv om han ikke har hørt hva jeg sier, og når jeg da senere minner han på det jeg da tror vi har avtalt så påstår han at det har jeg aldri spurt om (legg merke til at det aldri er han som ikke har _hørt_, men jeg som ikke har _sagt_!)

Skrevet

Hmmm, ja, listen er vel egentlig lang, men det er jo like mye jeg som irriterer meg som at det er han som gjør noe "galt" da;) Litt urimelighet er sunt:p

Hepp, la oss begynne.

Han er DYR i drift! Det er han som tjener pengene og slikt, greit nok det. Han tjener bra også og jobber virkelig for det men han er "shoppinggal"

Bare siste året har han mast seg til å kjøpe følgende ting;

-Ny bil, til seg selv.

-Ny MC, til seg selv.

-Ny TV, en "pitteliten" 46 tommer.

-Ny katt (selv om vi hadde en fra før)

-Ny bil, til meg. (som ikke har lappen)

-Humidor, selvfølgelig håndlaget på Cuba. Og tilhørende dyre sigarer.

-Dom Perignon collectors edition 1993, importert fra Tyskland

-Stæsj til den dumme MCen, alt importert, og veldig dyrt (men MYE billigere enn her visstnok)

Og at selv om jeg kjører klesvask som en gal, bretter og legger klart, blir det ALLTID liggende. Uansett eierskap på klærne. De forsvinner aldri før JEG legger dem bort.

Også er han et surrehue innimellom, glemmer alt mulig som jeg har bedt ham om.

Skrevet

Oh where to start............... ;-) Han er allergisk mot å sette inn i oppvaskmaskina, lukke igjen skuffer i kommoder, plukke opp klærne sine. I det hele tatt så er han allergisk mot husarbeid. Men så gjør han en del ting som jeg hater da. Tenne opp i ovnen og måke snø.

Skrevet

Min manns dårligste egenskap er at han snorker....

Og så er han tidvis utrolig treg.

Men han er vanvittig flink i huset - der gjør han mye mer enn meg!

Skrevet

Min snorker. Og så er han litt for engasjert (luksusproblem) i lokalsamfunnet. Blir ja til mye - og det går jo litt ut over tida hjemme, da...

Skrevet

Han glemmer ting, er en sosekopp. Må minne han på alt, ellers går det jo utover meg. Det er utrolig irriterende.

Hans forhold til skittentøyvasken. Han sorterer klærne feil, utrolig irriterende når jeg oppdager det mens jeg henger opp klærne osv.

Han evner ikke å legge planer, lever i nuet,- utrolig irriterende.

Det var det,- han hadde helt sikkert klart å lage en kengre liste på meg;)

Skrevet

Han lar alltid døren på badersomsskapet stå åpen. Alltid. Og så må alle stoler/ sofaer dyttes klin inni veggen, mens jeg vil ha en liten cm med luft mellom (kanskje jeg er sær?) :-) Han dytter dem inn og jeg drar de ut igjen.Søsteren hans sier de hadde det slik når de var små... :-)

Og så vannkjemmer han håret på begge guttene slik at de ser ut som sølvguttene (ikke noe galt i det altså, men de er mye finere når de er litt fiks ala rett fra frisøren). Sikkert fordi han ikke har noe særlig med hår selv.

Men, ellers er han helt super ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...