mamma love Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Lest såvidt om det men hadde vært litt gøy å høre hva det drier seg om. Kjnerre alle hverandre fra før? må alle prensentere seg..? Gå med lapper på seg med bim navn? Noen som vil fortelle litt om møtene?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 For oss ferbuarmammaer i Oslo så er det bare noen som har tatt initiativ til å sette opp et treff på en hyggelig plass hvor en kan skravle om løst og fast. Ingen navneskilt, bare presenterer seg når man kommer(behøver ikke si nick hvis man ikke ønsker det). I starten møttes vi ca 1 gang i mnd på kvelden f.eks på Egon. På BIM-treff-sidene "meldte vi oss på", slik at man ca visst hvor mange som kom(i forbindelse med bestilling av bord). Nå mot slutten har vi møttes på dagtid i stedet en gang i uka. Utrolig hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon, som man kan henge litt sammen med etter at babyene er født også. Mange som ellers går alene mye av permisjonstiden, og det er ikke så gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå