Gå til innhold

Skriver et lite avskjedsbrev nå, jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare takke dere alle for en utrolig fin tid her inne på bim. Har hatt masse glede (og fått ut litt frustrasjon) her inne, for ikke å snakke om på treffene våre i Oslo!!! Det finnes jo så mange flotte damer her, at jeg synes det blir litt trist å hoppe videre. Veldig glad for at vi har bestemt oss for å holde kontakten etterpå også. Gleder meg jo til å få babyen vår, og kommer sikkert til å henge litt her inne for å få meg nyhetene om de jeg har fått kontakt med!

Kommer sikkert til å bruke helga på familien, og skal tidlig inn på riksen på mandag for å sette igang, så... men må innrømme at her jeg sitter nå, kunne jeg godt tenkt meg å skravle mer med dere alle i lang tid framover.

Og en liten ting til. Tror kanskje det skjer noe før mandag, jeg. Har gått fra kynnere til "mulig noe mer" i løpet av de siste par timene, og har ganske mye blodslim etter legetimen i går. Så får vi se om hot kina-mat sender meg på føden før mandag. Ville jo vært typisk.

UANSETT: Ønsker dere alle utrolig masse lykke til, både med resten av svangerskapet (som dere bør nyte, det er ikke SÅÅÅÅÅ ofte man går gravid i løpet av livet), med fødsel (som dere burde glede dere til), og til tiden med barnet deres (som dere burde glede dere ENDA MER til!).

Signing off, men kommer med fødselshistorien etterhvert.

Stor klem fra meg til alle!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til og håper at det skjer noe for deg nå i helga, spennende...

Gleder meg til fødselhistorie :-D

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Lykke til på mandag, så håper jeg at jeg får sett lillegutten hvis vi treffes på Oslo-treff igjen etterhvert :-)

Skrevet

Lykke til Bringebæret, styrketanker sendes! :)

Skrevet

Kjempe Lykke Til Bringebæret.... Kosa deg massssse med familien i helga.... du er heldig som snart får møtte den lille i magen.... har enda noen uker igjen :o)

Skrevet

Lykke til, Bringebæret! Håper du får en super fødsel. Gleder meg til å lese om det i gravid-bladet! :)

Skrevet

Du får ha lykke til på mandag (evt før)

Skal ha deg i ankene.

Blir rart her uten deg =(

*stoor klem*

Skrevet

skulle selvsagt stå at jeg skulle ha deg i tankene (men det skjønte du kanskje)

Skrevet

Lykke til:) Håper du får en flott og fin fødsel opplevelse:)

Skrevet

Masse masse lykke til!!!! Håper du får en fin opplevelse!

Skrevet

Ja masse lykke til! Men du vet jo ihvertfall i motsetning av mange av oss hva du går til ;-). Har vært supert å ha en sånn erfaren mor her inne. Håper du får NOK EN god fødselsopplevelse.

Skrevet

Lykke til fra meg og, Regner med å se deg i parken til våren.......ååååååå det skal bli deilig det. Ut på tur med de skjønne babyene våre!

Skrevet

Lykke til!

Virker som du skal føde før du blir satt i gang mandag. :)

Skrevet

Lykke til!! Hadde vært supert om du hadde startet av deg selv da! Skal kjøpe neste nr av Gravid jeg iallefall :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...