Gå til innhold

Dere som gir pupp før maten.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

......gir dere så mye de vil ha? Blir de ikke mette hvis de får pupp før maten? Spiser de noe da?

Lurer på dette for det er jo det de anbefaler......jeg gir etter, men ikke alltid hun orker pupp og det er jo litt dumt siden jeg har lyst til å fortsette å amme.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ga etter..

men ikke rett etter en 1-2 timer etter mat.. kom jo litt ann på hvormye han spiste da..

Skrevet

jeg ammer ikke men gir flaske. . men til kvelds så får hun en flaske på 180ml drikker ca 130 så setter jeg den på bordet og gir grøt, så får hun drikke innimellom grøtingen. de sier at melken skal de ha først (kommer an p¨å alder også da) fordi at de ikke skal få forstoppelse eller bli dårlige i magen. . mi er 4 mnd. . men er det noen av dere som gir barnet vann også i tillegg for å slukke tørsten??

Skrevet

Jeg gav en halv time til en time før maten funket fint for oss. Ga ikke til han ble helt mett og det var ok for han, men ikke sikkert det er like lett for alle

Skrevet

Jeg gir både før og etter. Jeg trodde man skulle gi før for å opprettholde melkeproduksjonen, i tilfelle de ikke vil ha noe etterpå. Nå som snupperuska er blitt 6 mnd, så spiser hun så fort at jeg rett og slett tar tida. Hun får altså pupp i 2 min før, så grøt og så så mye pupp hun vil etterpå. Da blir hun ikke mett og utdrivinga er i gang.

Skrevet

Junior får det han vil ha først, men går jo fort en halvtime-time før maten er klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...