Gå til innhold

Vannfødsel Haukeland


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg har klart å lese meg frem til her inne så er det mulig med vannfødsel ved Haukeland!? Jeg vurderer det nå, og skal snakke med jordmor om det neste uke tenkte jeg. Men kan noen bekrefte at det virkelig er mulig? Og om det eventuelt er noen endring mht det nå når det er ombygginger der oppe og tre av fødestuene er stengt på Storken!? Virker så flott å føde i vann og tenker det hadde vært deilig med den lindringen vannet gir for ryggen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos jordmor i går og fikk med informasjon fra HUS. Der står det i alle fall varmt vann. Regner med at det betyr badekar.

HUS tilbyr Epidural, Sufenta (omtrent det samme som Epidural, men du har følelse i beina), varmt vann, massasje og akupunktur.

Skrevet

Hm? Men ingenting om man får føde i selve karet?

Så vidt jeg har forstått så er de tre fødestuene på Storken stengt og tre av seks familierom er gjort om til fødestuer men da uten badekar. Så om man vil i kar må man ut på badet som er i gangen eller noe slikt. Om det da er ett kar fordelt på tre fødestuer så er kanksje sjangsen for å få føde der liten!?

Blærgh. Har ikke noe lyst til å føde på KK nå jeg.. *Sutre* Kanksje knipe igjen til høsten igjen når de åpner de nyoppussede fødestuene;P he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...