Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 før babyen ble bra? Vi har tilammen hatt 7 nå. 3 først, så var lillegutt helt fin. Ble verre igjen etter noen uker, og nå har vi hatt 4 til. Kiropraktoren sier det kjennes mye bedre ut i bekkenet, men det henger forsatt i. Så skal dit en gang til iallefall...
Snusmusa Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Jeg har hørt en gang at har du prøvd 4 ganger og det ikke virker bytt behandling.. Men, gutten min hadde skjevt bekken og stiv nakke etter vakumfødsel. Gikk til kiropraktor, for helsestasjon mente det ikke var noe galt, og da måtte jeg ta saken i egne hender! Kiropraktor hjalp med en gang og fortsatte og hjelpe men så ble det værre igjen.Var der 9 ganger... Tok det opp på helsestasjon igjen og ble endelig hørt, fikk da bydelsfysioterapeuten til å se på han og han ble henvist til manuellterapeut som i motsetning til kiropraktor er gratis. Ny gutt etter 1 behandling, alt kom på plass som han sa ! hatt 1 behandlinng etter det og 1 kontroll, er nå er ferdig og ingen tilbakefall! Gutten vår er helt fin!! Så kanskje bytte behandling kan hjelpe? Lykke til
♥Spirevipp♥ Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi gikk til først en kiropraktor, hun virket veldig flink. Var der ca 3 ganger. Merket ingen bedring! Jeg gikk selv til en kiropraktor og fortalte om problemet. Han ba meg ta med sønnen vår. Han trykket nedover på hver side av ryggraden. Da han kom på midten, spente lillegutt seg i bro bakover. Så gråt han. Når vi kom hjem sov han plutselig 5 timer i strekk. Gikk tilbake ditt med han 2 ganger til, plutselig var all gråtingen over! Lillegutt begynte å smile! anbefaler deg å bytte til en annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå