Gå til innhold

ang. mammaperm-penger..

Anbefalte innlegg

Skrevet

spør her også;) vet at de går utifra 6 av de 10 siste mnd.. men hvis jeg jobber en del ekstra i den perioden, det kommer vel med deg også? når jeg jobber en dag her og en dag der ekstra. har veldig varierende inntekt og håper inderlig de ikke går utifra fastlønn... håper på svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia!

har det akkurat som du, var nede på nav for 2 dager siden..

og fikk denne beskjeden:

-fastlønna får du automatisk utbetalt hver måned

-ta kopier av lønnsslipper over det du har jobbet ekstra og så legger du dem ved søknaden om foreldrepenger

-du får utbetalt et gjennomsnitt av ekstra jobbingen din;))

Skrevet

du får utbetalt et gjennomsnitt av det du har tjent de siste mnd,,, derfor legger du med lønnslipp for de siste mnd i søknaden.

Skrevet

ok;) er bare 2mnd på vei men om en månedstid begynner jo mamma-pengene å trille. hehe. så bare lurte om det var vits i å slite seg helt ut med masse jobbing hvis man ikke fikk betalt for det i permisjons-tiden. når skal man søke egentlig? i løpet av 3.trimester?

Skrevet

Søknaden br leveres en mnd før du går ut i perm.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å søke rund uke 30, men har ikke fått måka meg til å sende søknaden før nå (uke 36),,, Har senere lest at nav har ca 6 ukers behandlingstid og at jeg derfor ikke er såååå seint ute:)

Skrevet

oki;) ja da har jeg god tid i hvertfall;) hehe...ja på nav er de ikke de kjappeste;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...