Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp.....


råååsa-med gutt og jente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere pr.gang?

Hvor lenge holder de på?

og hvor ofte kommer de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150 kr timen

To timer annen hver uke, 4 timer den andre fredagen.

Hver fredag.

Skrevet

er desperat etter vaskehjelp!!

men er det en privatperson eller er det firma??

Ble jo ikke så ille med 900 kr i mnd.

Skrevet

der regna jeg feil.....

Skrevet

Kommer hver 14 dag. Vasker i 3 timer og betaler kr 360.

Skrevet

Svigers betaler 600kr i mnd og da er det ei som kommer hver 2.uke og vasker hele huset (250kvm) Jeg har veldig lyst på vaskehjelp selv, men ingen gidder kjøre hit som vi bor... =(

Skrevet

Vi har privatperson. Ble tipset av en nabo. Ho er veldig flink.

Skrevet

Det er privatperson som vasker hos meg.

Fant henne (faktisk) på Finn.no

Og vi er superfornøyd.

I tillegg føler jeg at det er en ekstra sikkerhet i at hun (som er polsk) er gift med en norsk mann, som jeg vet hvor bor og hvor jobber.

For etter mange historier blir man jo dessverre litt skeptisk til hvor ærlige folk er. De slippes jo inn i hjemmet liksom.

Men som sagt, vi er superfornøyde, og hun er kjempesøt.

Lurte faktisk på å bake boller og koke kaffe til henne neste uke før jeg drar:)

(så jeg er sikker på at hun blir hos oss:p Hihi)

Skrevet

Vi har. Betaler 100 kr pr gang. 3 t hver 14.dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...