Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Alene mor, liten jente på 6 mnd. Vært alene hele tiden, men har helt greit forhold til pappa'n. Vi var aldri kjærester. Samarbeider bra og tror vi vil fortsette med det. Klarer meg bra økonomisk. Flere som vil fortelle?
AneB Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har også vært alene hele veien med min datter på 16 mnd. På Aleneforeldredabatten treffer du flere av oss, om du ikke allerede er der inne
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er også alenemor. For Mina på 18mnd. Vært alene siden hun var litt under 1 år. Send gjerne en Pm om du vil:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 jeg er også alene og har altid vært det. alt går i grunn fint her. vi koser oss :-)
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 *rekke opp hånda* alene med en gutt på 3,5år og ei jente på 13 mnd
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er og alene med en på snart 1 år. Har vært alene siden jeg var 5 mnd på vei. Da ble det slutt mellom meg og barnefar. Barnefar og jeg samarbeider greit, og jeg klarer meg bra økonomisk. Har egen leilighet (kjøpte før jeg traff barnefaren),så jeg hadde noe å flytte inni da det ble slutt (var ferdig 2 mnd ),så har det kjempe fint. Vi koser oss veldig og er nå nett kommet innigjen fra en 3 timers lang trilletur sammen med min bestevenninne og datteren som er 1 år eldre enn mitt barn. Veldig koselig. Barnet mitt sover ute i vognen og nå skal jeg ha meg en liten hvil på sofaen. Ps: Gratulerer med morsdag alle mammaer:)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 10. februar 2008 #8 Skrevet 10. februar 2008 Er alenemamma jeg også, til prinsessa mi på snart 19 mnd. Ble alene med henne da hun var 7 mnd. VI klarer oss kjempefint og jeg er overlykkelig over å ha henne. HUn beriker livet mitt )
missy mamma til jonatan Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 eg er alenemamma og har vert det siden minsten var 1 år. han er nå 1år og 4 mnd. eg går på skole og jobber når eg har fri helg. har det egentlig annen hver helg. men nå skal barnefaren i militæret om en måned så da blir det nok ikke så ofte. hehe . men eg og minsten klarer oss helt supert mye bedre enn før. har god kontakt med barnefaren. mindre sliten nå med kun et barn og ikke to. hehe
pia37 Skrevet 11. februar 2008 #10 Skrevet 11. februar 2008 Hei, nok en singelmamma her! Jeg er alene med lillemann (snart 16mnd) har vært det hele tiden. Faren bor i Danmark og har aldri villet ha kontakt (vi var ikke kjærester men kollegaer). Vi har det kjempefint, har akkurat begynt og jobbe igjen og lillemann begynt i barnehage, hvor han koser seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå