Gå til innhold

Flere alenemødre her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alene mor, liten jente på 6 mnd. Vært alene hele tiden, men har helt greit forhold til pappa'n. Vi var aldri kjærester. Samarbeider bra og tror vi vil fortsette med det. Klarer meg bra økonomisk.

Flere som vil fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er alene med en jente på 3 1/2mnd. Ble slutt med pappaen da jeg fant ut om graviditeten...han var ikke klar! Hadde vært samboere i et års tid. Har en grei tone i dag, og ses vel en gang i uka + -

Storkoser meg med tulla mi:)

Skrevet

Jeg er også alene, en fantastisk gutt på 7 mnd. Vi koser oss masse, og klarer oss bra:)

Vært alene siden jeg var 3 mnd på vei, barnefaren ville ike bli pappa.. og da jeg valgte å beholde, gikk han.

Vi samarbeider greit, selv om det til tider kan være litt slitsomt.

Hvor bor dere da?

Skrevet

er alene med et barn på 4mnd, stor koser meg. Ingenting å klage over, klarer meg godt- også økonomisk. Ble slutt mellom pappaen og meg like etter barnet ble født (forholdet hadde hanglet siden jeg ble gravid), i dag samarbeider vi bra. Føler meg ikke som noe "sliten alenemor" og skjønner ikke hvorfor folk til enhver tid sier "stakkers deg, er ikke greit å være alene, du må bare sliten som er alene" osv. Overgangen er nok stor dersom man har vært vant til å være to om omsorgen, men det har ikke jeg, derfor vet jeg heller ikke "bedre". :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...