Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Eller gjør du som noen...spiser med GAFFEL??? jeg vasker fingrene etterpå...så gaffelen lar jeg ligge i skuffa...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Spiser med fingrene, har såpe jeg kan bruke etterpå
Libido- Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Fingrene ja! men lar ostepopen luftes en dag.. slik at den blir litt seig, da er den best =)
Under den hvite bro Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 libido...enig så enig...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Men fingrene - helt klart. Fra nyåpnet pose ;-)
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Med fingrene,fra nyåpnet pose.... Å,nå fikk jeg lyst på det:( Prøver å være sunn,men er vanskelig....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 fra gaffel ja, helst etter ett døgn etter at posen er åpnet:p er sær på ostepoppen da:p
petite fleur Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Spiser med fingrene, men venninna mi spiser det med tannpirker ;-)
♥2 små gull♥ Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Pleier å bruke en tannpirker jeg, stikker den inn i ostepopen og spiser. Da slipper jeg å få masse dritt på henda. Jeg spiser jo ikke opp hele bollen på en gang, så da måtte jeg flydd å vasket henda i ett hvis jeg spiste med henda. Syntes det funker fint med tannpirker
Kjukka Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Spiser som regel med gaffel jeg... om jeg ikke er på besøk til folk såklart. Jeg ber ikke om gaffel for å spise ostepop hos andre Da bruker jeg fingrene
Alba44 Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 Hehehe...jeg vil også ha "luftet", seig ostepop :-D Spiser med fingrene.
Sommerfugl78 Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Hehe...spiser med fingrene fra nyåpnet pose. Sambo vil ikke bli klissete på fingrene og "drikker" fra posen
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 bruker fingre, og vasker etterpå.... Hehe, men vet om flere som spiser med gaffel selv... og noen som spiser kokosboller med kniv og gaffel
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Jeg spiser med munnen! Hi,hi. Med fingrene
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Spiser med fingrene, men kjenner ei som bruker pølseklype
Dollywood Skrevet 8. februar 2008 #16 Skrevet 8. februar 2008 med pinsett..... hehe neida, bruker self fingrene, er da ikke så fin på det!!
Anna Nym :o) Skrevet 8. februar 2008 #17 Skrevet 8. februar 2008 Med gaffel når jeg sitter med en skål alene..... Men med gjester på besøk eller hos noen har jeg selvsagt ikke det. Best med gaffel. Uten ser glasset med cola (eller annet) helt ekkelt ut med en gang...... Mmmmm... I kveld blir det ostepop & Smirnov Ice
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 8. februar 2008 #18 Skrevet 8. februar 2008 Hehe jeg har aldri hørt om noen som spiser ostepop med noe annet enn fingrene. Dette var nytt for meg
Gjest Lille jenta mi Skrevet 8. februar 2008 #19 Skrevet 8. februar 2008 Eh..ja klart jeg gjør. Kort vei til en vask liksom!
WP-TLogPeanut Skrevet 8. februar 2008 #20 Skrevet 8. februar 2008 Mm.... ikveld blir det cheesedoodles å cola kjenner jeg Fikk såååååååååå lyst på det nå!! Om jeg spiser med fingrene eller gaffel kommer helt an på om jeg blir hjemme i kveld,eller tar med godisen hjem til søs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå