Gå til innhold

Spiser du ostepop med fingrene???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gjør du som noen...spiser med GAFFEL???

 

jeg vasker fingrene etterpå...så gaffelen lar jeg ligge i skuffa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fingrene ja! men lar ostepopen luftes en dag.. slik at den blir litt seig, da er den best =)

Skrevet

libido...enig så enig...

Skrevet

Med fingrene,fra nyåpnet pose....

Å,nå fikk jeg lyst på det:( Prøver å være sunn,men er vanskelig....

Skrevet

fra gaffel ja, helst etter ett døgn etter at posen er åpnet:p er sær på ostepoppen da:p

Skrevet

Spiser med fingrene, men venninna mi spiser det med tannpirker ;-)

Skrevet

Pleier å bruke en tannpirker jeg, stikker den inn i ostepopen og spiser. Da slipper jeg å få masse dritt på henda. Jeg spiser jo ikke opp hele bollen på en gang, så da måtte jeg flydd å vasket henda i ett hvis jeg spiste med henda. Syntes det funker fint med tannpirker :)

Skrevet

Spiser som regel med gaffel jeg... om jeg ikke er på besøk til folk såklart. Jeg ber ikke om gaffel for å spise ostepop hos andre :P Da bruker jeg fingrene :P

Skrevet

Hehehe...jeg vil også ha "luftet", seig ostepop :-D

 

Spiser med fingrene.

Skrevet

Hehe...spiser med fingrene fra nyåpnet pose. Sambo vil ikke bli klissete på fingrene og "drikker" fra posen :P

Skrevet

bruker fingre, og vasker etterpå.... Hehe, men vet om flere som spiser med gaffel selv... og noen som spiser kokosboller med kniv og gaffel

Skrevet

Jeg spiser med munnen! Hi,hi. Med fingrene

Skrevet

Spiser med fingrene, men kjenner ei som bruker pølseklype :)

Skrevet

med pinsett..... hehe neida, bruker self fingrene, er da ikke så fin på det!!

Skrevet

Med gaffel når jeg sitter med en skål alene.....

 

Men med gjester på besøk eller hos noen har jeg selvsagt ikke det.

 

Best med gaffel. Uten ser glasset med cola (eller annet) helt ekkelt ut med en gang......

 

Mmmmm... I kveld blir det ostepop & Smirnov Ice

Skrevet

Hehe jeg har aldri hørt om noen som spiser ostepop med noe annet enn fingrene. Dette var nytt for meg :)

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Eh..ja klart jeg gjør.

Kort vei til en vask liksom!

Skrevet

Mm.... ikveld blir det cheesedoodles å cola kjenner jeg :D Fikk såååååååååå lyst på det nå!!

 

Om jeg spiser med fingrene eller gaffel kommer helt an på om jeg blir hjemme i kveld,eller tar med godisen hjem til søs :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...