Leirha Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Har vært hjemme en uke nå i permisjon, og går allerede på veggene!! Syns ikke dette er noe fint i det heletatt, må si at jeg nesten blir litt nedfor av å vær så avskjermet som jeg føler meg. Er jo vandt med å omgås folk hele veien. Noen andre som sliter litt med å ha fri? Gleder meg til han kommer nå, føler ikke jeg har noen grunn til å være hjemme nå da han ikke har komt
lille sprelle Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Synd du føler det sånn. En mager trøst er at en del av oss har vært og kommer til å være hjemme mer eller mindre hele svangerskapet pga komplikasjoner/plager. Jeg har 11 uker igjen til termin og har vært sykmeldt mesteparten av svangerskapet f.eks. Da rekker man å kjede seg til tross for at man er dårlig. Dersom du kjeder deg så forskrekkelig, så kan du jo f.eks. lage opp noen middager og kaker mv til å putte i frysern. Er ikke sikkert det er det du har mest lyst til slike aktiviteter rett etter fødselen. Jeg leker også "telefonterrorist". Ringer bekjente jeg vet er hjemme med små barn, pensjonister osv og slår av en prat. Det hjelper på å forkorte tiden mye og er omtrent så sosial som jeg klarer å være nå. Lykke til med "kjedingen" og fødselen derpå.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Veit akkurat kossen du har det, vi gikk i permsjon samtidig. Synes også det er rimelig kjedelig å "bare være hjemme" Prøver å sove lenge, men funnet ut at for ikke å bare sove bort dagen står jeg opp halv ti. Så er det en god frokost og steller meg. Men hva så lissom... Kjedelig.... Nå sliter jeg med høyt blodtrykk så kan ikke gjøre for mye heller. Har vært på legesenter/jordmor/føden hver dag siden jeg gikk i permisjon for å sjekke det høye trykket. Men litt bedre nå... Håper jeg får før tiden- dette kan bli kjedelig i mange uker på overtid... Vi har jo altids BIM treff vi kan kose oss på da, får glede meg til det!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Du klager etter en uke, hva skal jeg si da som har hver hjemme siden oktober. Har trøbbel med bekkenet, så jeg er jo ikke "syk", men fungerer ikke i jobb. Lite blir det også gjort hjemme, bare jeg ser på støvsugeren så ligger jeg slips etterpå. MÅTTE DE SISTE UKENE GÅ STYGG FORT. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så jeg savner å gå en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå