fjollefrua Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 permisjonssøknaden... hjlep meg litt her. det er bare selve søknaden, intektsopplysninger fra min arbeidsgiver (lønnslipp fra far pga hans arbeidsgiver utbetaler lønn i permisjonen) og lønnslipp fra meg som skal leveres? men et av spørsmålene på søknaden jeg ikke helt skjønner. Det står "har du oppholdt deg sammenhengende i Norge de siste 12 mnd? Skal man svare ja, selv om man har vært på ferie utenlands? Spørsmålet er vel bare for de sm har vært utenlands i lengre perioder...? Eller?
Mininni Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ferie tells ikke som opphold i utlandet ifm dette skjemaet, nei. For øvrig tror jeg du har det du trenger av vedlagg som skal sendes inn.
<3Elise070508, Adrian 290909<3 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 du må også levere en kopi av ul-skjemaet eller få en erklæring fra jordmor/lege på når terminen din er. de skal visstnok ha en dokumentasjon på at du faktisk skal føde når du sier det...=)
fjollefrua Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 ja det er sant. holder med kopi av helsekortet ikke sant
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk vite at en ikke kunne levere kopi av helsekortet, men måtte få egen bekreftelse på svangerskap og termin. Eller UL skjema... Jeg fikk eget ark av jordmor med bekreftelse av temin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå