Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Noen som har en god pannekake-oppskrift og dele med meg??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 2 egg 2 dl hvetemel 3 dl melk 1 ts salt 1 ss flytende margarin Denne er til 2 porsjoner,så du må dobble opp. Jeg tar alltid litt vaniljesukker oppi;=) Skal steike pannekaker nå:=)
Kakebakesøte Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 veldig godt med en skvett fløte eller rømme oppi også...
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Toro, ja:O) Enig der, og den blir hyppig brukt, men så var jeg fri nå, da...
junijente fikk julijente Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Mora mi puttet alltid alle slags rester oppi vaffelrøra, og det ble helt fantastisk godt! Det går sikkert an å gjøre omtrent det samme med pannekaker, rørene er jo ikke så veldig forskjellige. Av rester kan jeg altså nevne gammel melk/fløte, vaniljesaus, risgrøt(!) osv. Kjøttkaker i brun saus gikk vel ikke i røra, men ellers er det helt utrolig hva hun klarte å bruke opp av rester...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå