redfox Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er så utrolig pottetett,nyser ,hodeverk å fryser...er i begynnelsen av graviditeten,og på legekontoret,sa de at jeg burde holde meg borte fra smertestillende og c-vitamin kapsler....Så er det noen som har noen råd å gi?? Anyone??
Mammaen til Turid Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 paracet også..? det fikk jeg beskjed om ganske tidlig var helt trygt å ta.. det er vel bedre at du får feberen ned og ikke overoppheter fostervannet...? men drikk mye varmt.. te, varm melk med honning, halstabletter og evt. nesespray (spør på apoteket hvilken du kan ta, det er enkelte en skal holde seg unna....) spis suppe eller det du får i deg, hold deg varm.. =)
lille sprelle Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Nesehorn med saltvann for å skylle bihuler. Fås på apoteket!
redfox Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 takk takk Blir glad for hvert svar Alt må prøves Nesehorn...hm...var ikke det noe om det på Oprah en gang ?
mai-baby igjen Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har også vært utrolig forkjøla i det siste. Fikk beskjed fra legen min at det var ok å ta paracet ved feber, så lenge man ikke overskred anbefalt dose. Ellers har jeg kjøpt saltvannsspray med mentol på apoteket. Tror den het Miwana. Den fungerte utrolig bra! God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå