Gå til innhold

bestille privat ul? Egoistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På den ordinære ul klarte ikke jordmor å se kjønnet. Har så lyst å vite....Er det egoistisk av meg?? Hva skal jeg si når jeg bestiller time?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvfølgelig er ikke det egoistisk, og det er helt opp til deg det.

du sier vel bare at du vil vite hva det blir..? kan ikke skjønne at de kan nekte deg det, du skal jo tross alt betale for det..

vi kommer ikke til å bestille privat ul, for oss spiller det egentlig ikke noe rolle hva det blir.. =)

Skrevet

egoistisk nei,bestill en time å få vite det...hadde gjort det med en eneste gang...er veldig nysjerrig..

Skrevet

Kan ikke skjønne noe problem med det.... Jeg skal gjøre det selv hvis de ikke ser kjønn på ordinær UL. Er jo så spent!!!!!!!! Det er liksom ingen vits i å planlegge, kjøpe vogn, klær eller tenke på navn så lenge man ikke vet hva man får, syns jeg. Jeg er helt i hundre av forventning.

bare forklar at du vil ha ekstra UL for å se kjønn, de gir deg hva som helst hos private leger, du betaler jo alt selv så det er greit. tror det koster nærmere tusenlappen (aner ikke) men jeg kommer til å gjøre det, ja!

Skrevet

prisen her i haugesund er 800 kroner på Hauskenklinikken... =)

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt en eneste ultralyd mer enn jeg måtte. Det er ikke skadelig så vidt de vet, men likevel.......

(er en av de uheldige som må ta en haug ultralyder. Foretrekker at det er færrest mulig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...