firemerkersmør Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vurderer å reise en uke til "syden" med mine foreldre, og lillemann som da er 2,5 år. Blir fort 15 000 for bare bilettene våre, og jeg er så usikker. hvilke erfaringer har dere med denne typen ferie? Har aldri vært på ferie med den som jeg har betalt selv, er så rart liksom....
Devil in disguise Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Rett før jul var jeg, sambo og lillegutt på 3 år med mamma til Gran Canaria. Fantastisk tur
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Vi skal i påsken med min samboers søster m/ fam og svigerforeldrene mine. De spanderer ferien på oss. Vi har hatt 5-6 ferier sammen med mine svigerforeldre siste 4 år, og de er supre folk å reise på ferie med. Avslappet og rolig, ungene elsker det og vi voksne synes det er ganske bra vi også ;-) Vi bor i separate leiligheter og spiser middagene sammen og er mye sammen på dagtid.
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Vi feira jul og nytt år nå sist på tenerife, da var det oss 4, svigerinne med mann og barn (hun er også bestevenninna mi, og ungene er samme kjønn og alder som våre) og svigermor.. Gikk kjempe fint det altså.. Koste oss masse, var ute og spiste på kveldene sånn i 19 tiden, og de minste la vi til å sove i vogna.. Her var det svigemor som spanderte da.. Det ga iallefall så mersmak at vi har lyst å gjøre dette annenhver jul, da vi feirer med den siden.. Måtte selvfølgelig bite tenna sammen og gjerne overse litt innimellom men, hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå