råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvor ofte vasker/mopper/støvsuger dere gulvene?? og hvor ofte tørker dere støv? Føler jeg bor i et grisehus for tiden.... støv støv støv over alt. Hvor kommer det fra?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2008 og noen ting til..... Hvor ofte vasker dere badet og soverommene??
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Støvsuger annenhver dag, og mopper ca 2 ganger pr uke. Tørke støv er ikke min sterke side, så det blir ca 1 gang pr uke. Tar badet og soverommene minst 1 gang pr uke. Ellers etter behov.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2008 flink du er!! tror mitt problem er at uken skulle hatt 10 dager:)
heltklar Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 *flirer*: hus-kvask var et veldig morsomt ord...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2008 hahaha.....så ikke det før nå jeg!!! men skal jo selvfølgelig være HUSVASK!!!! hahaha....
heltklar Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 *barnslig knising*: Jeg tror vi har veldig mange hus-kvasker hjemme, (eller hybelkaniner da), - men nå vil jeg kalle dem hus-kvasker,det høres myeee kulere ut!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. februar 2008 hahahaha....så bra da!!! da har jeg jo fått utretta noe idag....som å finne på et nytt ord:)
alvefrøken Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 DET blir støv HELE tiden. Dess mere en vasker, jo mere merker en det Vel ....jeg vasker vel over bad og do et par ganger i uken, og mopper også et par ganger i uken
heltklar Skrevet 8. februar 2008 #10 Skrevet 8. februar 2008 Så flinke dere er! Vi har akkurat gitt opp kampen, og betaler oss bort fra en del ved å ha et rengjøringsbyrå som kommer en gang i måneden. Innimellom vasker mannen gulvene sånn cirka hver tiende dag (men børster litt innimellom da), *kremt* - soverommet ikke så ofte. Badet når det trengs..ikke veldig vaskeglade i vår heim, altså. Dedikert husmor ønskes:)
vi blir 4 :o) Skrevet 8. februar 2008 #11 Skrevet 8. februar 2008 jeg støvsuger hele huset, og drar over badene en gang i uka.. også er jeg så heldig at vi har vaskehjelp som gjør grundig rent hver fredag.. det holder egentlig det )
Thunderstruck Skrevet 8. februar 2008 #12 Skrevet 8. februar 2008 Jeg vasker hver uke eller hver 14.dag alt etter som.Ellers tar jeg ting etterhvert som jeg ser d trengs.Støvsuger ofte og tørker av kjøkkenbneken hver dag.Tørker av bordene i stua når jeg ser det blir støvete.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #13 Skrevet 8. februar 2008 Jeg gjør veldig lite egentlig, men hun dama jeg betaler for å vaske kommer hver uke. Tar gulver og bad/toaletter etc også. Vasker mer nøye annenhver uke etter avtale med meg. (støvtørk i kriker og kroker etc) Selv støvsuger jeg ved behov, evt koster når det er puss på gulvet. Soverommene tar jeg selv og da ca annenhver uke når jeg likevel skal skifte sengetøyet.
Alba44 Skrevet 8. februar 2008 #14 Skrevet 8. februar 2008 Støvsuger/vasker gulv ca 1 gang i uka. Likeså badet. Tørker støv ved behov...eh..eller rettere sagt når jeg kommer på og har ork til å tørke støv. hehe... Her er det rent nok til å være sunt, og støvete nok til å være hjemmekoselig )
Vintersol Skrevet 8. februar 2008 #15 Skrevet 8. februar 2008 Som Alba :-) Ellers må jeg innrømme at om jeg hadde hatt vaskedame som kom hver uke, hadde jeg nok ikke gjort stort selv. Må vel være nok det vel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå