Gå til innhold

De trådene som oftest har flest svar her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

er av typen:

"Hvem er gifte?"

"Hvor gammel var du da du fikk ditt første barn?"

"Hvor stort var barnet ditt?"

Svarer selv på disse innimellom, men lurer egentlig selv på vitsen. Jeg leser sjelden hva de andre har svart... Er det noen som fører en slags statistikk, mon tro?

Hvis noen har mye fritid kunne de nok funnet ut MYE om folk her inne ved å samle info i disse trådene.

Hvorfor svarer du på sånne tråder? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer stort sett ikke på sånne, og gidder heller ikke lese hva andre har svart. Men det er jo kanskje enklere og lettere tidsfordriv å svare på sånne tråder, enn mer seriøse hvor folk gjerne vil ha råd om vanskelige situasjoner osv.. Ikke alltid man har tid eller energi til det, dessverre... :o(

Skrevet

Jeg har ikke noe svar, for jeg lurte selv på hvorfor i all verden jeg svarte på den gift/samboer-tråden for litt siden.

Skrevet

Ja, det er jo greit, men det er jo ikke sånn at man må fylle en kvote på minst 10 innlegg pr dag. He he..

Skrevet

Svarer på sånne tråder når jeg kjeder meg, ellers prøver jeg å svare der jeg føler at jeg har erfaring eller kompetanse til det. Ellers holder jeg kjeft :¤)

Skrevet

Meget sjelden jeg svarer på sånne tråder, akkurat som jeg aldri skrev på "Hvor mange dager igjen"-tråden inne på bim. Kjeeeeeeeeeeeeedelig...;-)

Skrevet

Utrolig teit. Folk svarer på sånne ting, men ikke så innlegg der folk tydelig har behov for svar. Men å krangle om bilseter er mange med på ja.

Skrevet

Hehe, meget godt spm, HI :-D

Har lurt på det samme, men vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det samme..

Skrevet

Svarer en sjelden gang.

Hvrorfor?

Tja, stort sett fordi jeg har lest gjennom minst 50% av de andre trådene på forsiden her og virkelig ikke har noe bedre å ta meg til;)

Skrevet

ja si det....vet ikke jeg....svarer bare der jeg føler jeg har noe å si...

Skrevet

Sitter somregel bare her når jeg trenger noe hjernedød under holdning. Derfor det så greit når jeg først gidder å svare på noe så slipper man tenke så mye. Har venner og familie om jeg trenger svar på viktige ting.

Skrevet

Man svarer vel på slike tråder fordi man har behov for å fortelle om seg selv! Men det er vel ingen som gidder å sitte og lese hva alle de andre har svart, så det er jo egentlig helt bortkasta, derfor gidder jeg heller aldri å svare på slike spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...