Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Jeg er skikkelig treg.... er det for modningen dette taes? hva er det man skulle ta for å få opp melkeproduksjonen? Jeg er helt grønne jeg.. Velger anonym.. Sånn går det når man sover i timene...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 dytter.. er det noen med erfaring rundt dette?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 for melke produksjon er det vørter øl som er veldig bra masse melk da
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 kjøpt dette i dag, da så mange har pratet om det.... Undersøkte litt og fant en fin og oppklarende link om dette. Se innlegget over!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 For melkeproduksjonen får du kjøpt noe som heter amme te på apoteket
HildePijah*fødeklar*feb*baby* Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 bringebærblad skal hjelpe til modningen av livmortappen ja. det skal visst være effektivt å ta det etter fødsel også, for den hjelper livmora til å trekke seg tilbake på en litt mer effektiv måte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå