trying og kaisa elisebet Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Maserier hjelper dei på modninga? Har født 2 ganger før, men har aldri vært med på liknande.. Har tidligare svangerskap vore plaga med kynnarar, men dette er jo rier. Mensverk i mage og rygg og beina blir heilt gele.. Er 37+2 i dag så eg veit det er tidlig å begynne å vente på noko, men har pga MA vore ein del på ul dette svangerskapet og fått beskjed om at det er eit ganske stort barn ( 4 kg ved termin) og dei eg har fra før var små, og eg har født før termin 4 og 10 dager.. Blir dårleg av tanken på å gå sånn i 2 veker til, i tillegg går eg på do i eit og er små kvalm. Og selfølgelig begynner det mest på kveld og natta slik at nattesøvn blir det lite av.. Så vondt og søvnmangel og to fra før som krever sitt gjer jo at humøret er på TOPP... Hadde jo hjelpt litt å veta om dette er noko som i det minste modner til fødselen!!! Vart langt dette, men måtte berre få ut litt.........
2hærligegutter Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei på deg Trying. Kan ikke komme med noen svar siden jeg har aldri hvert igjennom dette før. Men det er veldig hygglig å se at du fortsatt er her, og at det er en nære stående fødsel. Jeg trodde maserier hadde noe med fødselen å gjøre jeg da. Lykke til
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hvor lang tid har du gått med disse maseriene da? Er de regelmessige eller tar de litt pauser?
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Nei, ikke nødvendigvis, desverre.... Men du bør jo ta deg en tur til jordmor eller føden for en sjekk?
trying og kaisa elisebet Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2008 nei dei er ikkje heile tida, men kommer i perioder.. Kan gå nokon timer med 15-20 min mellom så stopper dei igjenn.. Veit koss fødselen er når det setter i gang for alvor, men hadde vore kjekt å visst om det var noko virk i desse og..Har virkelig gløymt kor lei ein kan bli her i sluttfasen og håper at alt er tegn på at noko er på gang.. Masse liv i babyen hvertfall og eg gler meg så til å sjå den.......
knærten71 Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 Hei jeg har det som deg og har hatt det en måned. Heldigvis er det av og til ett par dagers opphold hvor jeg får hvilt litt. Jeg skal inn i morgen og sjekke modning da jordmor mente at det kan være at maserier eller harde kynnere som hun sier fremkaller det. Krysser fingrene men kommer til å være helt fortvilt hvis det ikke er modning i det hele tatt. Er 40 uker idag, hurra!
2 søte småpiker Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 JEg har det som deg. Har ti dager til termin, og de siste kveldene& nettene har jeg regelmessige vonde kynnere, kommer med tre til fem minutters mellomrom, såhar jeg det utover natten* blir veldig dålig med s;vn på meg også. Men detar seg ikke opp, blirikke vondere og vondere liksom, og på morgenkvisten gir det seg. Hadde ingen slike modningstegn forrige gang, og håper det ikke er lenge igjen nå. Ønkser deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå