Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Er babyene deres veldig små, dvs har dere bare brukt mattene en kort stund? For etter en stund funker de nemlig dårlig, ungene tar dem fra hverandre, deler mistes, de blir liggende og støve ned. Alle delene blir skitne, vanskeligere å rengjøre enn en hel matte, og hele puslespillet går gjerne i "oppløsning" etter en tid. Ble søppel etter få mnd. Dette var i alle var min og min venninnes erfaring, vi kjøpte begge en sånn til våre første barn. Gjør det ikke igjen til våre nye babyer, for å si det sånn! Ikke for at det er dyre greia, da, men ville bare si fra at det ikke nødvendigvis er noe særlig godt kjøp om dere har tenkt å bruke den litt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Dessuten; mange av dem har mange små deler som må fjernes før man i det hele tatt kan begynne å bruke den. Litt teit med masse huller i matta.
Minnie Mom Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Hmm, vi har en sånn som vi brukte til sønnen vår da han var baby. Tok den vekk da han begynte å bevege seg rundt i huset. Men nå skal den frem til tulla vår (som forøvrig er en måned gammel idag..) Matta vår er like hel. Er enig i at den er litt vanskelig å rengjøre, men det gikk da greit å vaske en og en bit i vasken de gangene vi gjorde det.. Vi hadde den ikke fremme så lenge at gutten vår begynte å leke med den, men er kanskje annerledes når det finnes eldre søsken. Uansett synes jeg den er fin, og så trenger man ikke bruke hele matta hvis man ikke vil eller har plass, det er fint synes jeg.. ) Men mulig jeg er enig med deg om et par uker, når storebroren her har fått gått løs på den... he he he.. )
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 hmm jeg har ikke opplevd d da. Har en tykk matte med tall og en litt tynnere med ole brumm. Den med tall har vært brukt til to barn før mitt og den ser like fin ut som da den var ny. Tørker bare av med en fuktig klut og noen ganger spyler jeg den i dusjen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 Det kommer an på matta. Jeg ser at de som har den varianten med biler etc faller fra hverandre. Jeg kjøpte den med tall, og den er like fin. Har også en fra Brio, den er også like fin. (Vesla er 1 år nå)
sally Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 ...hvor kjøpte du disse hen, da? Og; holdt den seg på plass når minsten begynte å bevege seg?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Tallmatten er kjøpt på Nille, tror den kosta 149,- så jeg hadde ikke store forventninger men den overrasket. Alle bitene er fortsatt som de var da jeg kjøpte den, og den har hun ligget på og puslet med siden hun var rundt 5 mnd.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. februar 2008 #8 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har to matter med tall og har absolutt ikke problemer med at de går i oppløsning eller faller fra hverandre. Den ene er kjøpt på biltema og den andre på Nille, så dyre var de heller ikke.... Og snuppa er en AKTIV 10 1/2 måning hehe
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #9 Skrevet 8. februar 2008 Er nok forskjell i kvalitet. Vi har en med tall, og han plukker den i fra hverandre daglig uten at det syns på den. Den kosta bare 149,- på en lokal barneutstyrsbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå