Gjest Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 I første svangerskap hadde jeg ikke noen særlige problemer. Var egentlig ganske opplagt. Men nå er jeg helt skutt. Skjønner nesten ikke hvordan jeg skal klare å orke å jobbe. Når jeg kommer hjem er jeg helt utslitt. I dag orket jeg ikke dra på jobb, svimmel, slapp og skjelven. Er det vanlig å bli så satt ut? Er 8 uker på vei....
Nick2011 Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Hei! Det samme skjedde med meg. Hadde et veldig fint første svangerskap og var ikke sykemeldt før på slutten, da var det 20 %. Nå er jeg i uke 10 og har vært sykemeldt i over en uke, og skal være det ut neste uke. Er helt utslitt. Sover flere timer på dagen, mens den lille er i barnehagen. Kaster ikke opp, men er ganske uggen hele tiden. Har blitt litt anderledes dette. Tror ikke jeg orker å gå tilbake med 100% stilling med det første, men skal høre om jeg kan bli 50% sykemeldt framover, så får jeg se om energien kommer tilbake eller ikke.
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Ja det er helt sykt hvor slapp og sliten man blir. Føler meg nesten syk, ikke bare gravid. Jeg håper jeg slipper å sykmelde meg. Men fortsetter det slik så vet jeg jammen ikke. Vi får krysse fingrene for at energien snart kommer tilbake....
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Er utrolig sliten jeg og, og jeg jobber ikke engang... Var sånn noen uker med nr 2 også, da lå jeg for det meste i 14dager mens jenta mi var på ferie. Håper det blir bedre når vi kommer over i 2.trimester, det pleier å være sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå