Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I første svangerskap hadde jeg ikke noen særlige problemer. Var egentlig ganske opplagt. Men nå er jeg helt skutt. Skjønner nesten ikke hvordan jeg skal klare å orke å jobbe. Når jeg kommer hjem er jeg helt utslitt. I dag orket jeg ikke dra på jobb, svimmel, slapp og skjelven. Er det vanlig å bli så satt ut? Er 8 uker på vei....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det samme skjedde med meg. Hadde et veldig fint første svangerskap og var ikke sykemeldt før på slutten, da var det 20 %. Nå er jeg i uke 10 og har vært sykemeldt i over en uke, og skal være det ut neste uke. Er helt utslitt. Sover flere timer på dagen, mens den lille er i barnehagen. Kaster ikke opp, men er ganske uggen hele tiden. Har blitt litt anderledes dette. Tror ikke jeg orker å gå tilbake med 100% stilling med det første, men skal høre om jeg kan bli 50% sykemeldt framover, så får jeg se om energien kommer tilbake eller ikke.

Skrevet

Ja det er helt sykt hvor slapp og sliten man blir. Føler meg nesten syk, ikke bare gravid. Jeg håper jeg slipper å sykmelde meg. Men fortsetter det slik så vet jeg jammen ikke. Vi får krysse fingrene for at energien snart kommer tilbake....

Skrevet

Er utrolig sliten jeg og, og jeg jobber ikke engang...

Var sånn noen uker med nr 2 også, da lå jeg for det meste i 14dager mens jenta mi var på ferie.

Håper det blir bedre når vi kommer over i 2.trimester, det pleier å være sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...