mamma til snusken Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Vi skal ha barnedåp for vår lille gutt om en måned. Er det noen som har tips om hvor jeg kan finne nettsider om ideer til bordpynting, kaker, bordkort etc som har med dåp å gjøre. Samtidig lurer jeg på om noen av dere har forslag til hva et koldtbord bør / kan inneholde.
pandabjørn Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 vi skal ha barnedåp 9mars og vi skal ha dette: Kylling, karbonader, aspic, stek, røkt laks, roastbeef, potetsalat, eggerøre, waldorfsalat, sild og garnityr og dette kan du også få i tillegg: helkokt ørret, sild luksusskinke og skalldyrsalat. spekemat, rømme. flatbrød og. jeg skal bare kjøpe bordkort i bokhandelen... så har jeg kjøpt hvit stor duk og en rosa tyll (ikke så stivt da) skal bare legge den utover bordet oppå den hvite duken.. skal bare ha bløtekake, 2 stenger, og kransekake
## lille blomst ## Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 www.daapssiden.no har masse fine tips om alt som har med dåp å gjøre:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå