Anonym bruker Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Dere som har født før.. Det er så mange som gleder seg så til å kunne sove på magen igjen etter fødsel -jeg inkludert. MEN hvor sannsynlig er det at det er spes behagelig når puppene er sprengte av melk? Gledesdreper nå kanskje;o/
Phantom´ Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 amme-amme-amme... Når puppen er tom går det fint an å ligge på magen, men når de står i spenn og ungen har "forsovet" seg til neste måltid er det ikke noe særlig nei....
canutten Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Jeg syntes ikke det var så godt å sove på magen, enda jeg hadde gledet meg såå...men det er lettere å legge en bløt pute under puppene, enn under en gravidmage, så man får det til. når melkemengden tilpasser seg trenger man ikke heller å være så sprengt.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har aldri kunnet ligge på magen mens jeg ammet. Iallefall ikke i starten. Ble bare søl i sengen av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå