Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på snart 2mnd som sliter med kolikk smerter på kveldene og det har derfor blitt slik at han legger seg med meg ved 23tiden. Og han roer seg kun etterhvert ved å ligge tett innat. Har liksom ikke lyst til å gjøre han enda mer urolig ved å begynne å legge han over i egen seng, men håper han bare ikke blir altfor bortskjemt av dette og at det blir vanskelig å flytte han over i egen seng etterhvert. Noen med erfaringer på området? Og når begynte evnt dere å legge over i egen seng hvis dere samsov i starten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En baby kan ikke bli bortskjemt spør du meg...

Så heldig din er som har deg som sørger for at han har det bra hele døgnet!

Når dere føler at det passer å gå over i egen seng så ta det gradvis... kan du ta av eller senke den ene siden av sprinkelsengen? Ha sengen inntil sengen din og ta det gradvis, da kan du til slutt ligge og bare bekrefte for han at du fremdeles er der ved å gi han handa di, stryke litt på han.

Skrevet

Datteren vår sov i armkroken min til hun var 4-5 mnd gammel. Hun hadde også kolikk. Vi prøvde sånn innimellom å legge henne over i senga men det funket dårlig. Men når hun ble 5 mnd så var hun moden og det gikk greit. Vi flyttet henne over på eget rom da hun var 7 mnd og da begynte nettene å bli levelige.

Tror dere må gjøre noen forsøk etter som tia går og se om han vil ligge alene. Når de har kolikk har de et stort behov for kroppskontakt så jeg ville ikke prøvd så iherdig før den er overstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...